شناسهٔ خبر: 33433566 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

برگزاری کارگاه نقاشی کودک و نوجوان با عنوان "ما هر کدام یک برگیم" در اهواز

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان از برگزاری کارگاه نقاشی کودک و نوجوان با عنوان 'ما هر کدام یک برگیم' در اهواز به مناسبت هفته محیط زیست خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، وحید کیانی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان گفت: مرکز فرهنگی هنری کانون شماره ۲ اهواز با همکاری اداره محیط زیست، به مناسبت هفته محیط زیست با برپایی کارگاه نقاشی، کودکان و نوجوانان را به حفاظت از محیط زیست زندگی خود تشویق کرد.

وی افزود: در این برنامه کودکان و نوجوانان در کارگاه نقاشی با مسئولیت مولود تجلی‌زاده، کارشناس ارشد پژوهش هنر شرکت کردند و بچه‌ها محیط زیست زندگیشان را نقاشی و با راه‌های حفاظت از آن آشنا شدند.

کیانی اظهار داشت: همچنین مرکز فرهنگی هنری کانون شماره یک اهواز نیز هم‌زمان با اجرای این رویداد ویژه برنامه محیط زیستی با همکاری اداره محیط زیست این شهرستان برگزار کرد و با اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری کودکان و نوجوانان را به حفظ محیط زیست تشویق کرد.

این عضو شورای اجتماعی و فرهنگی استان تصریح کرد: در این ۲ برنامه که از سوی کانون پرورش فکری خوزستان برگزار شد به همه کودکان و نوجوانان شرکت کننده بسته‌های فرهنگی باغبان کوچولو هدیه داد.

بر اساس این گزارش، اداره محیط زیست شهرستان اهواز نیز در مراکز کانون شماره یک و ۲ اهواز به شرکت کنندگان کیسه زباله و دستکش اهدا کرد و همچنین سطل‌های کارتن پلاست مخصوص زباله‌تر و خشک در مراکز کانون نصب کرد.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان ۶۲ مرکز ثابت و سیار دارد که کودکان ۶ تا ۱۷ ساله از فعالیت فرهنگی، هنری و ادبی آن استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/گ

برگزاری مسابقه نقاشی

برچسب‌ها:

نظر شما