شناسهٔ خبر: 33432542 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اراک؛

اختصاص 5 میلیارد تومان برای تکمیل کتابخانه مرکزی اراک

دبیرکل نهاد کتابخانه های کشور از اختصاص 5 میلیارد تومان برای تکمیل کتابخانه مرکزی شهر اراک خبر داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش  خبرگزاری صداوسیما مرکز اراک؛ علیرضا مختارپور دبیرکل نهاد کتابخانه های کشور صبح امروز از ساختمان در حال احداث کتابخانه مرکزی اراک در میدان سرداران بازدید کرد.
پس از این بازدید علیرضا مختارپور در جلسه‌ای که با آقای استاندار و برخی مسئولان استان برگزار شد قول داد برای ادامه ساخت این پروژه امسال ۵ میلیارد تومان از نهاد کتابخانه کشور اختصاص دهد.
آقازاده هم با اشاره به اهمیت ساخت و راه‌اندازی این کتاب به عنوان بزرگترین کتابخانه کشور با ۱۹ هزار متر مربع زیربنا بر تکمیل این پروژه در شهریور ٩٩ تاکید کرد.
پیش بینی می شود برای تکمیل این پروژه ٢٣ میلیارد تومان بودجه لازم است.
کتابخانه مرکزی اراک سال ٩٣ کلنگ خورد و عملیات ساخت آن شروع شد و قرار بود سال ٩٧ به بهره برداری برسد، اما با توجه به کمبود بودجه چه استانی و چه ملی به سرانجام نرسید.
بازدید دبیرکل نهاد کتابخانه های کشور از کتابخانه مرکزی شهر اراک بازدید دبیرکل نهاد کتابخانه های کشور از کتابخانه مرکزی شهر اراک بازدید دبیرکل نهاد کتابخانه های کشور از کتابخانه مرکزی شهر اراک بازدید دبیرکل نهاد کتابخانه های کشور از کتابخانه مرکزی شهر اراک بازدید دبیرکل نهاد کتابخانه های کشور از کتابخانه مرکزی شهر اراک بازدید دبیرکل نهاد کتابخانه های کشور از کتابخانه مرکزی شهر اراک بازدید دبیرکل نهاد کتابخانه های کشور از کتابخانه مرکزی شهر اراک بازدید دبیرکل نهاد کتابخانه های کشور از کتابخانه مرکزی شهر اراک بازدید دبیرکل نهاد کتابخانه های کشور از کتابخانه مرکزی شهر اراک
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_3609383"><script type="text/JavaScript" src="https://http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2449291/3609383?width=400&height=300"></script></div>
 
 
 

نظر شما