شناسهٔ خبر: 33429864 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

عرب: باشگاه به تعهداتش در قبال برانکو عمل کرده است

تهران- ایرنا- مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: باشگاه به تعهداتش در قبال سرمربی عمل کرده و جای نگرانی بابت او نداریم.

صاحب‌خبر -

ایرج عرب در خصوص شرایط ادامه همکاری با برانکو گفت: دیروز نامه ای را برای برانکو و کیل او ارسال و اعلام کردیم که وجه طلب او همراه پیش پرداخت فصل آتی آماده پرداخت است. این نامه به دست وکیل برانکو رسیده و پاسخ ما را داد.

وی افزود: آنها شماره حساب را هم اعلام کردند. بعد از این موضوع مصاحبه ای از برانکو مبنی بر عدم بازگشت منتشر شد که در این راستا با او صحبت کردیم و او به ما گفت که مصاحبه برای قبل از این بوده که نامه باشگاه به دست او برسد و در صحبت هایش اعلام کرد که حضورش بستگی به آینده دارد.

مدیرعامل پرسپولیس اضافه کرد: پس از اینکه نامه رسید، برانکو یک مصاحبه با یکی از رسانه های معتبر کرواسی انجام داد و اعلام کرد که من در پرسولیس خواهم ماند و به کارم ادامه خواهم داد و آخرین خبر هم همین است.

عرب گفت: وکیل برانکو پاسخ نامه باشگاه را داده و شماره حساب را اعلام کرده تا وجه به حساب ایشان واریز شود. هیچ جای نگرانی در این خصوص وجود ندارد

وی خاطر نشان کرد: برانکو یک فصل دیگر با ما قرارداد دارد. وکیل او نامه ای را زده بودند که تا ۲۸ خرداد به ما فرصت داده بودند که این پول واریز شود. ما هم اعلام کردم که پول قبل از موعدی که وکیل اعلام کرده بود، آماده است و لذا نگرانی در این مورد وجود ندارد.باید به این حواشی که ایجاد می شود، توجه داشت و طی این چند روز به شدت تلاش کردیم تا وجه را تامین کنیم اما برخی حواشی که نمی دانم به چه دلیلی ایجاد شد.

مدیرعامل پرسپولیس گفت: در مورد صحبت های برانکو که گفته بود در قسمت دیگری از آسیا مربیگری خواهم کرد، تصریح کرد: برانکو گفتند مصاحبه اش برای قبل از نامه باشگاه بوده و حتی گفتند که به این صورت نبوده است پرسپولیس به آنچه که باید انجام می داده عمل کرده و در واقع مشکل خاصی نداریم.

وی همچنین در صحبت هایی که با سایت باشگاه پرسپولیس انجام داد، اضافه کرد: باشگاه پرسپولیس با وجود همه سختی‌ها و ناملایماتی که صورت گرفت تا تمرکز و امکانات ما را برای تهیه منابع مالی بر هم بزند، با تلاش مجموعه مدیریتی از جمله هیأت مدیره و با همکاری حامی مالی، موفق به تامین مالی برای اجرای برنامه‌های خود از جمله توافق با سرمربی تیم شد. ۵۰ درصد از مبلغ، به دو بخش کلی پاداش قهرمانی، راهیابی تیم به لیگ قهرمانان آسیا و همچنین پیش پرداخت فصل آینده اختصاص یافته است.

عرب درباره نگرانی‌های پیش آمده پس از انتشار مصاحبه‌ای از سوی سرمربی با رسانه‌ای در کرواسی، ادامه داد: در این ارتباط گفت وگویی با ایوانکوویچ داشتم که روی دو نکته تاکید کرد و گفت: این مصاحبه قبل از آن بود که نامه باشگاه را در ارتباط با دریافت مطالبات و پیش پرداخت دریافت کند، ضمن آنکه همان مورد حساسیت‌زا را به شکلی که در متن آمده بود، مطرح نکرده است. برانکو گفت در جریان آن مصاحبه تاکید کرده بود که با توجه به شرایط، تصمیم قطعی را به آینده موکول کرده است. ضمن آنکه دیروز وی اظهارنظری داشت و در این باره توضیح لازم را داد.

مدیرعامل پرسپولیس با اشاره به فشارهای حاشیه ای خاطرنشان کرد: تا آنجایی که صحبت از خواسته‌های به حق هواداران است و با توجه به اینکه آنها از سر نگرانی برای تیم، مسائلی را مطرح می‌کنند، ما آن را روی چشم خودمان می‌گذاریم و در کل هدف اساسی مجموعه مدیریتی باشگاه این است که شرایط لازم را برای موفقیت تیم فراهم آورد تا خواسته اصلی هواداران تامین شده و باعث خوشحالی آنها شود.

وی تصریح کرد: قطعاً وقتی اتفاقاتی روی می‌دهد تا هوادار پرسپولیس، حتی در پی قهرمانی دوگانه در لیگ و جام حذفی آن هم پس از ۲۰ سال نتواند آن طور که لیاقتش را دارد، شاد باشد و از موفقیت بزرگ تیم محبوش لذت ببرد، ما هم ناراحت می‌شویم. این شادی و لذت حق هوادار پرسپولیس است. تمام این هزینه‌ها، دوندگی‌ها، سختی‌ها و خستگی‌ها که در باشگاه و تیم به جان خریده می‌شود، برای همین منظور است.

عرب ادامه داد: البته حادثه خاصی هم روی نداده بود. ما یک توافق داشتیم که آن را هم صادقانه اعلام کردیم. قطعاً این توافق روی یک برنامه‌ریزی و تفکری بود تا از اجرای آن مطمئن باشیم و همه دیدند، خیلی زودتر از موعد مشخص شده هم تحقق آن را اعلام کردیم، آن هم با وجود مسائلی که برای پرسپولیس رقم زده شده بود.

وی ادامه داد: اما درباره آن بخشی از مسائل که هدایت شده و برای تخریب باشگاه و بر هم زدن تمرکز مجموعه بود، بحث فرق می‌کند. قطعاً این موضوع باعث اختلال‌هایی در انجام برنامه شد و کار ما را هم سخت کرد. چون از یک سو باید در چنان فضایی، تامین منابع مالی انجام می‌شد و هم باید اثر حاشیه‌سازی‌ها را خنثی می‌کردیم. به همین دلیل از هواداران تقاضا می‌کنیم، صرفاً به خاطر باشگاه محبوبشان پرسپولیس هم که شده در چنین مواقعی بسیار هوشیار و مراقب باشند و تمرکز خود را حفظ کنند.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در واکنش به ادعاهای مطرح شده درباره اینکه پیگیری مسائل مربوط به سرمربی تیم باعث وقفه در پیگیری نقل و انتقالات شده است، تصریح کرد: اصلاً این طور نیست. قبل از این هم اعلام کرده‌ایم که باشگاه در حال اقدام است ولی بعضی با طرح مسائل انحرافی، می‌خواهند ذهن هوادار و تمرکز ما را بر هم بریزند. در باشگاه تقسیم وظایف و کارها انجام شده است. گروهی که نقل و انتقالات را دنبال می‌کنند، کاملاً از گروهی که کارهای مالی را دنبال می‌کردند، جدا هستند. در این مدت امور مربوط به نقل و انتقلات همزمان پیگیری شده است اما سیاست باشگاه در حوزه نقل و انتقالات این است که درباره اقدامات تا کاری به قطعیت نرسد، مطلب و خبری منتشر نشود.

ورزشی **۹۴۶۳**۲۰۲۴

نظر شما