شناسهٔ خبر: 33429784 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۱۱ | لینک خبر

آژیر قرمز در استقلال؛ در این شهر وحشت، چه خبر است؟!

امیر دریکوند / مرکز خبر ورزش 11

اختصاصی | باشگاه استقلال تهران به طرز بی‌سابقه‌ای درگیر مسائل حاشیه‌ای شده که هرچه سریع‌تر نیاز مبرم به التیام دارد؛ چرا که با ادامۀ این روند، فروپاشی باشگاه آبی‌ها خیلی به طول نخواهد انجامید!

صاحب‌خبر -

ورزش 11 - باشگاه استقلال تهران این روزها تبدیل به داغ‌ کنندۀ کیوسک نشریات و رسانه‌های خبری شده و انواع و اقسام حواشی را به خود جذب کرده و هیچ تمایلی از خود برای رهایی از این وضع نشان نمی‌دهد و شدیداً مستعد یک فروپاشی بزرگ است و اگر روند به همین منوال ادامه پیدا کند، اعلام انحلال استقلال خیلی مسئلۀ دور از ذهنی نخواهد بود و به نظر می‌رسد که هرچه زودتر باید وزارت ورزش امور کار را در دست بگیرد، چرا که مدیریت استقلال ثابت کرده توانایی و صلاحیت ادارۀ شرایط را ندارد!

 

آبی‌های تهران به احتمال قریب به یقین تا روزهای آتی اندک داشته‌های خود را از دست خواهند داد، چرا که تمامی مهره‌های کارآمد این باشگاه با مشاهدۀ وضعیت فعلی ترسناک تیم خود که حتی دیگر سنگ بر روی سنگ بند نمی‌شود پا به فرار می‌گذراند و برای تلف نشدن در آتش به پا شدۀ آقایان، ترجیح به نجات خود می‌دهند که انتخابی منطقی و صحیح به نظر می‌آید، زیرا در درون خانۀ مدیریت آبی‌ها، دیگر تئوری توطئه برای نابودی این تیم به اثبات رسیده است و به جرئت می‌توام گفت که این اتفاقات عجیب تنها در راستای تیشه زدن به ریشۀ یک باشگاه می‌تواند شکل بگیرد، نه برای آبادی و آزادی!

آندره‌آ استراماچونی

 

هنوز استراماچونی پای به تهران نگذاشته و تیم جدیدش را ملاقات نکرده که با مخابره شدن اتفاقات مبتدیانۀ رخ داده در استقلال، او تصمیم به انصراف از حضور در ایران گرفته و بهانۀ لازمه را بدست آورده تا در درگاه حضور یا لغو حضور در استقلال، بالاخره پاسخ منفی را در آستانۀ امضای قرارداد به مدیران آبی‌ها بدهد، چرا که او متوجه شده باید به تیمی منتقل شود که از اعضای هیئت مدیره تا اعضای تدارکات، هر کدام یک ساز دارند و به ساز همه باید برقصد و چند دستگی در این باشگاه موج می‌زند و هیچ هدف مشترکی در کار نیست.

سیدمهدی رحمتی و سیدحسین حسینی

 

از این سو مهدی رحمتی و سیدحسین حسینی، هردو به شکلی عجیب تصمیم به ترک استقلال گرفته‌اند و از فضای مسموم این روزهای تیمشان فاصله گرفته‌اند و حتی حاضر به حضور در باشگاه‌های رقیب شده‌اند تا آتش گستردۀ به پا شده در این تیم دامن آنها را نگیرد، از سویی دیگر خبر می‌رسد که پاتوسی هم ساز جدایی را کوک کرده و هرکس که ماندنش منوط به اما و اگر بوده فرار را بر قرار ترجیح داده است و باشگاه استقلال در اقداماتی کاملاً کارساز و مهم و کلیدی در حال جذب محمد بلبلی برای پر کردن خلاء آرامش خود است!!!

امیرحسین فتحی

 

از نگاه مدیران این باشگاه، هیچ خطری باشگاه را تهدید نمی‌کند، اما طلبکاران باشگاه امان این تیم را بریده‌اند و پروپیچ تیغ را برروی گردن آنها قرار داده است، اما باز هم از نگاه آقایان، این سیاه‌نمایی نشریات و رسانه‌هاست و واقعیت فقط آن‌چیزیست که آنها می‌گویند و همۀ ما دشمنان قسم خوردۀ آنها هستیم و به دنبال سیاه‌نمایی دست به حاشیه‌سازی می‌زنیم! هرچند که واقعیت بدین شرح است که رسانه‌ها به دلیل مخابرۀ فجایع آقایان با چنین اتهاماتی روبرو می‌شوند و طبق روال مرسوم مدیران این باشگاه علاقمند به پنهان ماندن اتفاقات درون باشگاه خود هستند! کاش هرچه زودتر وزارت ورزش به باشگاه رو به زوال و محبوبی که 40 میلیون هوادار را پشت سر خود می‌بیند ورود کند! کاش پیش از آنکه دیر شود!!!

نظر شما