شناسهٔ خبر: 33423826 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

استقلال اسیر جنگ قدرت و اختلافات درونی

باشگاه استقلال در شرایطی آندره استراماچونی را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کرده است که اسیر جنگ و اختلافات درونی است و مشخص نیست آیا سرمربی ایتالیایی با این وضعیت موفق می‌شود یا خیر.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

تیم فوتبال استقلال مدتهاست با مشکلات زیادی مواجه است که باید آنها را عامل اصلی نتیجه نگرفتن این تیم در سالهای اخیر دانست.

اخبار ورزشی- اختلافات درونی در این باشگاه به اوج خود رسیده است و چیزی که در آن دیده نمی‌شود، همدلی است. این موضوع به خوبی از انواع و اقسام مصاحبه‌ها و پیام‌هایی که در فضای مجازی منتشر می‌شود و گویای اختلافات درونی این باشگاه می باشد، مشخص است.

در این تیم مدیر با معاون اختلاف دارد، معاون با هیات مدیره، هیات مدیره با مدیر و معاون، بازیکن با مربی، مربی با مدیر، پیشکسوت با پیشکسوت، هوادار با هوادار، هوادار با باشگاه.

استقلال تیمی است که خود را مدعی قهرمانی می‌داند اما بازیکنان بزرگترش به جان هم می‌افتند تا هواداران این بازیکنان هم از خجالت یکدیگر در فضای مجازی در بیایند.

استقلال تیمی است که خود را مدعی قهرمانی می‌داند اما مدیرعاملش، ادعای معاون نزدیک به خود را تکذیب می‌کند.

استقلال تیمی است که خود را مدعی قهرمانی می‌داند اما مربی‌اش به محض جدا شدن از این تیم علیه مدیریت و به خصوص یکی از معاونان گفتگوهای تند انجام می‌دهد.

استقلال تیمی است که خود را مدعی قهرمانی می‌داند اما معاون باشگاه سرمربی سابق را دلال خطاب می‌کند.

استقلال تیمی است که خود را مدعی قهرمانی می‌داند اما از بدنه مدیریتی باشگاه اسناد و اخبار محرمانه به طرز مشکوکی در اختیار برخی رسانه‌ها و حتی ادمین‌های فضای مجازی قرار می‌گیرد.

استقلال تیمی است که خود را مدعی قهرمانی می‌داند اما برخی از بازیکنانش با ساماندهی ده‌ها صفحه غیر اصلی و هواداری در فضای مجازی یک ارتش سایبری برای خود ساخته‌اند تا فضای هواداری این تیم ملتهب‌تر از همیشه باشد.

این همه اختلاف در یک باشگاه نوبر و مانعی بزرگ بر سر راه موفقیت است. این میزان از اختلافات در یک باشگاه نشان می‌دهد آنها نیاز به دشمن ندارند و حالا حتی حضور یک سرمربی ایتالیایی، تضمین موفقیت آنرا در ابهام قرار می‌دهد.

استقلال تیمی است که این روزها رقیب بیرونی نیاز ندارد. استقلال مثل گوشتی قربانی است که در آن جنگ قدرت در گرفته و هر کدام از عوامل برای اثبات برتری و در دست گرفتن قدرت حاضرند منافع و مصالح تیمی را نادیده بگیرند.

فرهاد مجیدی آخرین استقلالی بود که جنگ خود را علنی کرد و علیه علی خطیر معاون ورزشی و مرد همه کاره این روزهای استقلال جبهه گرفت.

مجیدی در پیامی که در صفحه مجازی‌اش منتشر کرد، نرفتن زیر بار حرف زور و نگذشتن از اصولش را عامل جدایی دانسته و مدعی است روزی دوباره به خانه‌اش باز می‌گردد که در آن شرف، شأن، معرفت و انسانیت معنا داشته باشد. در واقع مجیدی باشگاه را در حال حاضر فاقد چنین فاکتورهایی می‌داند.

 

نظر شما