شناسهٔ خبر: 33408855 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: الف | لینک خبر

بی‌اعتنایی روحانی به درخواست نمایندگان مجلس درباره عزل «پوری‌حسینی»

نماینده مردم نهاوند در مجلس گفت: رئیس‌جمهور به نامه ۱۰۰ نماینده مجلس درباره عزل پوری‌حسینی رئیس سازمان خصوصی‌سازی توجهی نکرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش تسنیم، حسن بهرام‌نیا نماینده مردم نهاوند در مجلس در نشست علنی امروز (سه شنبه، 21 خرداد) قوه مقننه، طی تذکر شفاهی گفت: وزیر اقتصاد و دارایی معتقد است واگذاری‌ها باید در قالب اصل 44 قانون اساسی و در یک محیط شفاف و در اتاق شیشه‌ای صورت گیرد، این موضوع جای تشکر دارد.

وی افزود: براساس ماموریت کمیسیون انرژی به بنده در خصوص بررسی نحوه واگذاری پالایشگاه کرمانشاه به این استان سفر کردم اما پس از بررسی فنی مشخص شد این پالایشگاه به یک چهارم قیمت واقعی آن و به ثمن بخس واگذار شده است.

نماینده نهاوند در مجلس عنوان کرد:گزارش مربوطه را به کمیسیون انرژی تقدیم کردم، کمیسیون نیز این گزارش را به رئیس مجلس داد، در این راستا طرح تحقیق و تفحصی نیز صورت گرفت که نتیجه این طرح تائید کننده نتایج بررسی‌های بنده بود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس اظهار داشت: علیرغم اینکه بیش از 100 نماینده مجلس در نامه‌ای از رئیس جمهور خواستند رئیس سازمان خصوصی‌سازی را به دلیل سستی در مدیریت عزل کند اما کوچک‌ترین توجهی به این موضوع صورت نگرفت.

نظر شما