شناسهٔ خبر: 33392193 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

رونمایی از کتاب تخصصی درباره دیزل لوکوتیوهای روسی در نمایشگاه راه‌آهن

امروز و در هفتمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل ریلی از کتاب مباحث تخصصی درباره دیزل لوکوموتیوهای روسی رونمایی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، هفتمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل ریلی در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران در حال برگزاری است.

در حاشیه این نمایشگاه امروز از کتاب مباحث تخصصی درباره دیزل لوکوتیوهای روسی (شامل مقدمه‌ای بر سوخت و احتراق) رونمایی شد.

این کتاب که توسط دفتر فنی و مهندسی یکی از شرکت‌های حوزه ریل عمران و معدن تالیف شده است، تاکنون سه بار توسط دانشگاه شریف داوری شده است.

حسین ندافیان در این باره می‌گوید، ما از دی‌ماه ۹۷ به موضوع اورهال و تعمیر و نگهداری ۴ دستگاه لوکوتیو روسی مربوط به معدن سنگ آهن مرکزی ایران ورود کردیم و پس از آن تلاش کردیم کتابی در این حوزه گردآوری و تالیف کنیم.

وی می‌گوید: سرفصل‌های آموزشی مرتبط با کار اجرایی را در این باره ویرایش کردیم و کتابچه‌ای کاملاً تعمیراتی تدوین کرده‌ایم، ضمن آن‌که دستورالعمل ناوگان و بهره‌برداری از این لوکوموتیوها را منتشر کرده‌ایم.

وی اظهار داشت: همچنین کاتالوگ‌های مربوط به این لوکوموتیوهای روسی ترجمه شد. تجربه سراسری تعمیرات در این حوزه در کشور مستندسازی شد و این کتاب گردآوری و تالیف شد که در حال حاضر در برخی دانشگاه‌ها تدریس می‌شود.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌انتهای‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ پیام‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌/‌‌‌‌‌ب

نظر شما