شناسهٔ خبر: 33383207 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

سید عبدالحمید احمدی در جلسه با مدیران ستاد بازسازی عتبات عالیات:

حضور ورزشکاران در راهپیمایی عظیم اربعین امسال گسترده تر و منسجم تر خواهد بود/ ارادت قهرمانان به اهل بیت عصمت و طهارت یک سرمایه عظیم معنوی در جامعه ورزش است

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به حضور پرافتخار و پررنگ قهرمانان ورزشی ایران در راهپیمایی های عظیم اربعین در سال های گذشته ، اظهار داشت: حضور ورزشکاران در راهپیمایی اربعین امسال گسترده تر و منسجم تر خواهد بود و برای اعزام هیاتی متشکل از جامعه ورزش در این راهپیمایی برنامه ریزی لازم صورت خواهد گرفت .

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ،سید عبدالحمید احمدی در جلسه با مدیران ستاد بازسازی عتبات عالیات اظهار داشت: عتبات عالیات خار چشم دشمنان اهل بیت شده و اعتقاد ایرانیان مسلمان به ائمه اطهار یک نعمت بسیار بزرگی است که خداوند به ما ارزانی داشته است و برای ایرانیان و جامعه ورزش این عشق و ارادت خالصانه سرشار از برکت است .
دکتر احمدی گفت : وقتی در حرم ائمه اطهار حضور پرشور و شوق مردم را می بینیم و در این حضور هیچ چیز به جز یاد خدا موج نمی زند ؛یک حلقه اتصال بزرگ معنوی بوجود می آید که خار چشم دشمنان و تضمین کننده سلامت و آینده جامعه است و بایید خداوند متعال را شاکر باشیم .
معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان حضور پرشور و خالصانه ورزشکاران و قهرمانان المپیک و جهان را در راهپیمایی های عظیم اربعین ستایش کرد و توضیح داد: برای راهپیمایی امسال در قالب هیاتی مشخص حضور ورزشکاران با حرکتی منسجم تر و گسترده تر صورت خواهد گرفت و موکب هایی نیز توسظ جامعه ورزش بصورت خودجوش در این راهپیمایی عظیم این حرکت معنوی را حمایت خواهند کرد .
محمد حسن عباسی فر مدیر امور وزارتخانه های ستاد بازسازی عتبات عالیات ارادت ورزشکاران و قهرمانان پرآوازه ایران به عتبات عالیات را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد:ارادت خالصانه قهرمانان و نامداران ورزش ایران در جامعه به یک الگو تبدیل شده و ارزشمند است .
سردار نوربخش معاون امور وزارتخانه های ستاد بازسازی عتبات عالیات نیز حضور ورزشکاران و قهرمانان ملی در راهپیمایی های عظیم اربعین حسینی در طی سال های اخیر را مورد ستایش قرار داد و اظهار داشت: آنچه بیشتر از مشارکت و نذورات در سازمان ها و وزارتخانه ها اهمیت دارد ،فرهنگ سازی برای ترویج شور حسینی است که خوشبختانه محقق شده است و میزان ارادت خالصانه و صادقانه جامعه ورزش نیز بیانگر سرمایه بزرگ معنوی است .
در این جلسه سید محمد شروین اسبقیان با اشاره به حمایت معنوی دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان نسبت به همراهی جامعه ورزش با ستاد بازسازی عتبات عالیات توضیح داد: در سال جاری با حمایت ها و برنامه ریزی های مدون حضور جامعه ورزش در راهپیمایی عظیم معنوی اربعین حسینی با راه اندازی یک کاروان ورزشی بصورت منسجم تر از قبل محقق خواهد شد .
گفتنی است در این جلسه حکم محمد شروین اسبقیان به عنوان رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات در وزارت ورزش و جوانان بمدت دوسال که از سوی حسن پلارک رییس ستادبازسازی عتبات و عالیات امضا شده توسط مدیران این ستاد به اسبقیان اهدا شد .
در این جلسه دکتر احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی،سید محمد شروین اسبقیان مدیرکل دفتر مشترک فدراسیون ها و فرمانده بسیج وزارتخانه،محسن خمارلو معاون اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان همچنین محمد حسن عباسی فر و سردار نوربخش از مدیران ستاد بازسازی عتبات عالیات حضور داشتند .

نظر شما