شناسهٔ خبر: 3337614 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مدیر مرکز کنترل عملیات هلال‌احمر:

مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر زنجان توسعه می‌یابد

خبرگزاری تسنیم: مدیر مرکز کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به اینکه مرکز کنترل و هماهنگی عملیات زنجان از سال ۹۳ کلید خورده است، گفت: مرکز کنترل و هماهنگی عملیات زنجان توسعه می‌یابد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، مرتضی مرادی‌پور امروز در حاشیه بازدید از پایگاه امداد و نجات جاده‌ای جمعیت هلال احمر خرمدره در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه طرح زمستانی که از 20 آذر ماه آغاز شده است، اظهار داشت: در حال حاضر بیش از یک هزار و 200 پایگاه امداد و نجات در سراسر کشور مستقر شدند.

وی با بیان استقرار این پایگاه‌ها در سراسر کشور تصریح کرد: عمده این پایگاه‌ها جاده‌ای و بین شهری هستند.

مدیر مرکز کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به اینکه زنجان کریدور غربی و شمالغربی کشور است، ابراز کرد: در 10 ماه گذشته بیش از 750 عملیات امداد و نجات توسط نیروهای امدادی انجام شده است.

وی با بیان اینکه بیش از 460 مورد عملیات امداد و نجات در زنجان مربوط به حوادث جاده‌ای بوده است، عنوان کرد: با توجه به اینکه برف و کولاک، سیلاب و آب‌گرفتگی حوادث طبیعی شایع در محورهای مواصلاتی غرب و شمالغربی است، تیم‌های عملیاتی امداد و نجات زنجان نقش بسزایی را در این موارد ایفا کردند.

مرادی‌پور از رشد 55 درصدی عملیات امداد و نجات در زنجان خبر داد و افزود: این آمار گویای این حقیقت است که نیروهای امداد و نجات زنجان فعالیت چشمگیری داشتند.

وی با اشاره به راه‌اندازی بخش کنترل هماهنگی عملیات در 31 استان کشور اظهار داشت: به منظور ارائه خدمات بیشتر و مطلوب خط 112 در سراسر کشور راه‌اندازی شده است.

مدیر مرکز کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به اینکه مرکز کنترل و هماهنگی عملیات زنجان از سال 93 کلید خورده است، گفت: مرکز کنترل و هماهنگی عملیات زنجان توسعه می‌یابد.

انتهای پیام/ ر

نظر شما