شناسهٔ خبر: 33362719 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

اولین دیدار مدیرکل دفتر موسیقی با صنوف موسیقی در سکوت خبری برگزار شد

محمد الهیاری ۳۰ اردیبهشت ماه با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به سمت مدیرکل دفتر موسیقی این وزارتخانه منصوب شد؛ فعالیت او از ابتدا تا به امروز در سکوت خبری بوده و دیدار او با صنوف موسیقی اولین خبری است که در این مدت از مدیرکل جدید دفتر موسیقی منتشر می‌شود.

صاحب‌خبر -

طبق اعلام روابط عمومی دفتر موسیقی وزارت ارشاد محمد اله یاری مدیر کل دفتر موسیقی روز دوشنبه (۱۳ خرداد ماه) با روسای صنوف حوزه موسیقی دیدار کرد. این جلسه با حضور حمیدرضا نوربخش (مدیر عامل خانه موسیقی)، محمد اطیابی (رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی هنرمندان موسیقی ایران) و امیرعباس ستایشگر (رئیس هیئت مدیره مجمع ناشران موسیقی) برگزار شد.

در این جلسه مدیر کل دفتر موسیقی برای کمک به ارتقای نظام صنفی و تعامل بیشتر دفتر موسیقی و صنوف حوزه موسیقی به منظور برنامه ریزی و حمایت بهتر از این حوزه اعلام آمادگی کرد. او با اشاره به موضوع قانون ۱۰ درصد درآمد کنسرت‌های عمومی ابراز امیدواری کرد با بهره‌مندی از خرد جمعی درباره مسائل مبتلابه حوزه موسیقی مشکلات مرتفع شود.

در پایان این نشست مقرر شد این جلسات با نظم بهتر و مستمر تا دستیابی به نتایج روشن ادامه یابند.

همچنین اعلام شده محمد اله یاری مدیر کل این دفتر در جلسه شورای عالی موسیقی خانه موسیقی حضور داشته است. در این جلسه که با شرکت مدیر عامل و معاون اجرایی و اعضای شورای عالی خانه موسیقی برگزار شد مواردی چون آمادگی خانه موسیقی برای تعامل و همکاری هر چه بیشتر در جهت ارتقای جایگاه موسیقی فاخر ایران و نیز نقطه نظرات اعضای شورای عالی خانه موسیقی در خصوص حوزه موسیقی مطرح شد.

مدیر کل دفتر موسیقی نیز ضمن تشکر از دعوت و میزبانی خانه موسیقی، طی سخنانی با اشاره به لزوم ارتقاء جایگاه استراتژیک دفتر موسیقی در سیاستگذاری و برنامه ریزی کلان حوزه موسیقی، از اعلام آمادگی این دفتر برای بهره‌مندی از ایده‌ها و نظرات اساتید این حوزه و همکاری‌های خانه موسیقی خبر داد./ایسنا

کلمات کلیدی

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

دفتر موسیقی

نظر شما