شناسهٔ خبر: 33362074 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

جلسه مدیر جدید دفتر موسیقی با روسای صنوف

مدیر جدید دفتر موسیقی وزارت ارشاد هفته گذشته طی نشستی با روسای صنوف موسیقی به گفت‌‌و گو نشسته، اما خبر آن یک هفته بعد در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، محمد الهیاری (مدیر جدید دفتر موسیقی وزارت ارشاد) که سی‌ام اردیبهشت ماه با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به سمت مدیرکل دفتر موسیقی این وزارتخانه منصوب شد؛ هفته گذشته با روسای صنوف موسیقی دیدار داشته،‌ اما گزارش این نشست یک هفته بعد برای رسانه‌ها ارسال شده است.

طبق اعلام روابط عمومی دفتر موسیقی وزارت ارشاد، محمد الهیاری مدیرکل دفتر موسیقی روز دوشنبه (۱۳ خرداد ماه) با روسای صنوف حوزه موسیقی دیدار کرده و حمیدرضا نوربخش (مدیرعامل خانه موسیقی)، محمد اطیابی (رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی هنرمندان موسیقی ایران) و امیرعباس ستایشگر (رئیس هیئت مدیره مجمع ناشران موسیقی) در این جلسه حضور داشته‌اند.

در این جلسه، مدیرکل دفتر موسیقی برای کمک به ارتقای نظام صنفی و تعامل بیشتر دفتر موسیقی و صنوف حوزه موسیقی به منظور برنامه‌ریزی و حمایت بهتر از این حوزه اعلام آمادگی کرده است. او با اشاره به موضوع قانون ۱۰ درصد درآمد کنسرت‌های عمومی ابراز امیدواری کرد با بهره‌مندی از خرد جمعی درباره مسائل مبتلابه حوزه موسیقی مشکلات مرتفع شود.

محمد الهیاری ضمن تشکر از دعوت و میزبانی خانه موسیقی، طی سخنانی با اشاره به لزوم ارتقای جایگاه استراتژیک دفتر موسیقی در سیاستگذاری و برنامه‌ریزی کلان حوزه موسیقی، از اعلام آمادگی این دفتر برای بهره‌مندی از ایده‌ها و نظرات اساتید این حوزه و همکاری‌های خانه موسیقی خبر داد.

نظر شما