شناسهٔ خبر: 33324969 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: انصاف نیوز | لینک خبر

تکذیب عمل سنگین احمدی نژاد

صاحب‌خبر -

علی اکبر جوانفکر، مشاور محمود احمدی نژاد رییس جمهور سابق، با تکذیب شایعات درباره‌ی بیماری آقای احمدی نژاد می‌گوید که او در سلامت کامل است.

به گزارش انصاف نیوز، این فعال رسانه‌ای اصولگرا در یادداشتی تلگرامی با عنوان «لاعلاج» نوشت:

«برخی قلم به مزدها که با انتشار شایعات و دروغ‌پردازی و جعل خبر، نام خود را بر سر زبان‌ها می‌اندازند، مدعی بیماری و عمل سنگین جراحی دکتر احمدی نژاد شده و در تلاش هستند تا مردم را مضطرب و نگران کنند. اولا دکتر احمدی نژاد در سلامت کامل هستند و هیچ عمل جراحی سنگینی هم بر روی ایشان انجام نشده است. ثانیا تنها مشکل صعب العلاج دکتر احمدی نژاد که همواره موجب سرخوردگی بدخواهان و امید و شادمانی ملت ایران بوده، مردمی بودن، ساده زیستی، عدالت خواهی، آزادیخواهی، آرمانگرایی، روشنگری و تلاش ایشان در جهت حاکمیت اراده و خواست مردم است».

حمید بقایی و اسفندیار رحیم مشایی از مدیران ارشد دولت اصولگرای احمدی نژاد در چند روز اخیر به مناسبت عید فطر از زندان به مرخصی آمده‌اند. آقای بقایی که معاون اجرایی او بود به اتهام مالی سنگین در حال سپری کردن محکومیت حبس است. او به غیر از حبس به بازگرداندن اموال معادل چند میلیون یورو و دلار نیز محکوم شده است.

تعدادی دیگر از مدیران ارشد آن دولت نیز به اتهام جرایم مالی در سال‌های اخیر به زندان محکوم شده‌اند؛ از جمله محمدرضا رحیمی معاون اول دولت احمدی نژاد که دبیر ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی بود. او پس از چندین سال حبس، سال گذشته آزاد شد.

سعید مرتضوی دادستان اسبق تهران که پس از ماجرای کهریزک از دستگاه قضایی کنار گذاشته شده و در دولت احمدی نژاد به مدیریت چند نهاد دولتی رسیده بود نیز از یک سال و نیم پیش در حال سپری کردن محکومیت خود در زندان اوین است.

انتهای پیام

نظر شما