شناسهٔ خبر: 33323791 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

دنی کارواخال: جذب ادن هازارد موفقیت بزرگی برای رئال مادرید است؛ باشگاه باید جای خالی کریستیانو رونالدو را با خریدهای جدید پر کند

دنی کارواخال دوست داشت رئال مادرید با جولین لوپتگی فصل را ادامه می داد.

صاحب‌خبر -

طرفداری- دنی کارواخال در مصاحبه با آ.اس، سخت ترین فصلش در رئال مادرید که بدون جام باقی ماند را بررسی کرد و امیدوار است کهکشانی ها، ادن هازارد را به خدمت بگیرند.

آیا فصلی سختت تر از این فصل داشتی؟

واضح است که فصل خوبی نبوده است و باید از خودمان انتقاد کنیم، زیرا در سطحی نبودیم که انتظار داشتیم. تمام شدن این فصل بهترین اتفاق بود. ما باید شکست هایمان را ببینیم تا متوجه شویم برای فصل آینده به چه چیزی نیاز داریم. دلیل شکست؟ موارد زیادی تاثیرگذار بود مثل خستگی فیزیکی و ذهنی و مصدومیت ها. وقتی نگاه به امتیازها می کردیم و فاصله امتیازی را می دیدیم، باعث می شد تا با فشار و استرس بازی کنیم. همه چیز جمع شد و این اتفاق رخ داد. ما باید این شرایط را اصلاح کنیم و فصل آینده از دقیقه اول برای همه عناوین بجنگیم. 

آیا نبود انگیزه بعد از این همه موفقیت هم تاثیر دارد؟

فکر نکنم. همه ما همیشه برای بازی ها اشتیاق داریم. انگیزه بسیار زیادی داریم. همیشه می خواهیم پیروز باشیم و سه امتیاز را بگیریم یا به مرحله بعدی صعود کنیم اما گاهی اوقات موفق نمی شوی. احساسات و انگیزه کمی نداشتیم اما نمی توانستیم کارهایمان را عملی کنیم.

تقویت پست شما با خرید آلوارو ادریوزولا؟

زمان می گذرد. آلوارو به تیم اضافه شد. او نه تنها از لحاظ بازی، بلکه از لحاظ اخلاقیو شخصیتی هم خوب است. آلوارو متواضع و سخت کوش است. رقابت ها در داخل تیم بسیار خوب است و هر کسی برای بازی کردن به رقابت می پردازد.

خروج کریستیانو رونالدو عاملی برای شکست در فصل گذشته نبود؟

بازیکن ها و تیم ها توافق می کنند و ما فقط باید تلاش کنیم تا بازی هایمان را ببریم. واضح است که کریستیانو خیلی مهم بود، به راحتی گل می زد و تاثیرگذار بود اما فوتبال مثل زندگی است؛ بازیکن ها می روند و این باشگاه است که باید جای خالی را با خریدهای جدید و اهمیت دادن به دیگر بازیکنان، پر کند. کاری که کریستیانو در رئال مادرید انجام داد تاریخی بود و همیشه اسطوره خواهد بود. این افت مسلم است زیرا ما به داشتن او عادت کرده بودیم. پیدا کردن جانشین برای او بسیار دشوار است اما باشگاه لازم است که جای خالی کریستیانو را پر کند.

لوپتگی بد شانس بود؟

در لحظات کلیدی او بدشانس بود و می توانست به کارش ادامه دهد. کسب نتایج ضعیف، مربیان را مورد توجه قرار می دهد برای مثال شکست در مسکو، ما سه فرصت طلایی را از دست دادیم و منجر به باخت شد. حالا او هدایت سویا را برعهده گرفته است و برایش آرزوی موفقیت می کنم. او می تواند کارهای بزرگی انجام دهد.

برگشت زیدان بهترین راه برای رئال مادرید بود؟

ما همه زیدان را می شناسیم و کاری که با او انجام دادیم فوق العاده بود. او شخصیت و توانایی مدیریت خوبی دارد. همچنین فوتبال را به خوبی می شناسد. از همه مهم تر سابقه 3 یا 4 سال تمرین دادن در رئال مادرید را دارد. زیدان مربی خیلی خوبی است و بازیکنان جدیدی که اضافه می شوند، از او می توانند چیزهای زیادی یاد بگیرند.

چه اتفاقی در رختکن بعد از دیدار برابر آژکس رخ داد؟

صادقانه چیزی نمی دانم؛ چون من در زمین مانده بودم و صحبت می کردم و بعدا به رختکن رفتم. وقتی وارد رختکن شدم، متوجه جنب و جوش شدم اما با سر پایین به سمت کمدم رفتم؛ چون از نتیجه ناراحت بودم. پیوستن راموس به چین؟ او در کنفرانسش همه چیز را گفت. او می خواهد با ما باشد و در رئال مادرید بازنشست شود. سر و صدا زیادی وجود داشت اما به هیچ جا نرسید.

همه چیز نشان می دهد که بیل از رئال مادرید جدا می شود. درست است؟

بیل خیلی کمک کرده است. گل های مهمی در فینال ها زده و پاس گل های زیادی داده است. او قرارداد دارد و نمی دانم باشگاه در موردش چه تصمیمی گرفته است اما او بازیکنی با شرایط فوق العاده است که اگر تصمیم بگیرد در کنار زیدان بماند، می تواند تاثیرگذار باشد.

لوکا یوویچ را چگونه می بینی؟

او جوان و مهاجم بسیار خوبی است. انگیزه و اهداف زیادی دارد که قطعا می تواند کمک کند. در طول فصل بازی های زیادی وجود دارد که باید استراحت کرد و می تواند با کریم رقابت کند. در این فصل ماریانو مصدوم شد و نتوانست به خوبی با کریم رقابت کند؛ هرچند او فوق العاده بود.

به نظرت هازارد در رئال مادرید تبدیل به بهترین بازیکن جهان می شود؟

بله می تواند. اگر هازارد به رئال مادرید بیاید، یکی از بهترین خریدهای ممکن خواهد شد. جذب او موفقیت بزرگی خواهد بود.

مندی به سمت چپ اضافه می شود؟

او هم می تواند با مارسلو رقابت کند مثل رقابت من با آلوارو. جوان است و راه درخشانی دارد. رقابت ها برای حضور در ترکیب اصلی به حداکثر می رسد. همه ما می دانیم که زیدان از ترکیب چرخشی زیاد استفاده می کند و زیر نظر او می توانیم احساس مهم بودن، کنیم.

ام باپه رویای بزرگی است؟

نشان داده که با وجود جوان بودن، فوق العاده است و قهرمان جهان هم شده است. برای تقویت تیم بسیار خوب است اما پشت انتقال بازیکن ها چیزهای زیادی وجود دارد. با سنی که دارد می تواند تفاوت ها را رقم بزند. 

نظر شما