شناسهٔ خبر: 33315346 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

نتانیاهو یک همجنس‌باز را وزیر کرد

منبع: تسنیم

نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای اولین بار یک همجنس‌بار را به عنوان سرپرست وزارت دادگستری کابینه خود منصوب کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، بنیامین نتانیاهو که در تشکیل دولت جدید پس از انتخابات آوریل گذشته  ناکام ماند و خود را برای انتخابات مجدد آماده می‌کند، در تازه‌ترین اقدام خود یک همجنس‌باز را وارد کابینه پیشبرد امور کرده است.

نتانیاهو،  یک عضو حزب لیکود به نام عمیر اوهانا را به عنوان سرپرست وزارت دادگستری کابینه خود تعیین کرده است تا اولین وزیر همجنس‌گرای کابینه‌های رژیم صهیونیستی لقب بگیرد.

بیشتر بخوانید:

فروش رسمی بازی‌های مستهجن خارجی در بازار ایران

هجمه هماهنگ رسانه‌های غربی به محدودیت همجنس‌بازان در شرق و جنوب شرق آسیا+ سند

این انتصاب در حالی است که همجنس‌بازان صهیونیست خود را برای راهپیمایی سالیانه خود در قدس اشغالی آماده کرده‌اند.

این اولین بار است که فردی در کابینه رژیم صهیونیستی به کار گمارده می‌شود که به همجنس‌بازی خود اعتراف می‌کند.

کانال سیزدهم تلویزیون عبری رژیم صهیونیستی عمیر اوحانا را نماینده افراطی کنست توصیف کرده بود که اولین وزیر همجنس‌گرا در رژیم صهیونیستی از لحظه  اشغال فلسطین به شمار می‌رود.

اوهانا در این پست، جای آیلیت شاکید رقیب نتانیاهو در راستگرایان را گرفته است که نتانیاهو یکشنبه گذشته وی را به همراه نفتالی بینت وزیر آموزش رژیم پس از شکست در تشکیل  دولت خود برکنار کرده بود.

نتانیاهو ترجیح داد به گزینه انحلال پارلمان و درخواست برای برگزاری انتخابات جدید متوسل شود تا راه را به روی رووین ریولین رئیس رژیم صهیونیستی برای انتخاب فرد دیگری به جای وی برای تشکیل دولت ببندد.

شاکید و بینت چند سال پیش از حزب لیکود خارج شده بودند، ولی حزب جدید آنها با عنوان راستگرای جدید در کسب آرای صهیونیست‌ها برای راهیابی به کنست رژیم صهیونیستی ناکام ماند.

وزیران صهیونیست تا زمان تشکیل دولت جدید پس از انتخابات آتی در پست‌های خود باقی خواهند ماند.

بر اساس گزارش رسانه‌های رژیم صهیونیستی، اوهانا پیشتر حمایت خود را از قانون مصونیت اعلام کرده بود که ممکن است وارد کردن اتهامات به سران سیاسی را در زمانی که پست سیاسی دارند، ممنوع کند، موضی که به نفع نتانیاهو است، نخست وزیر رژیم صهیونیستی با احتمال متهم شدن به فساد روبرو است.

دادستان رژیم صهیونیستی در فوریه گذشته از تصمیم خود برای متهم کردن نتانیاهو به رشوه خواری، کلاهبرداری و سوء‌استفاده از اعتماد خبر داده بود.

نظر شما