شناسهٔ خبر: 33292839 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

قرائت اطلاعيه سال ۶۸ دفتر امام(ره) در خبر ۲۱ سيما با صدای ماندگار قاسم افشار + فیلم

در اطلاعیه دفتر امام خمینی (ره) که در تاریخ ۱۲خرداد سال ۱۳۶۸ از بخش خبری ساعت ۲۱ تلویزیون ایران پخش شد قاسم افشار گوینده خبر از مردم ایران خواست تا برای سلامتی رهبر فرزانه انقلاب دعا کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در ۱۲ خرداد سال ۱۳۶۸ وضعیت سلامتی امام خمینی (ره) رو به وخامت گذاشت. تیم پزشکی امام همه تلاش خود را بکار بسته بودند تا بتوانند وضعیت سلامتی ایشان را به حالت طبیعی برگردانند. مردم ایران لحظه به لحظه از طریق رادیو و تلویزیون پیگیر و جویای حال امام بودند.

در یکی از پربیننده‌ترین بخش‌های خبری کانال یک تلویزیون ایران بود که قاسم افشار، گوینده  خبردر قاب تلویزیون حاضر  و اطلاعیه‌ای را که از طرف دفتر امام (ره) صادر شده بود برای بینندگان قرائت کرد.

در این اطلاعیه ضمن تاکید بر تلاش تیم پزشکی برای بهبودی حال امام از مردم ایران خواسته شده بود تا برای سلامتی ایشان دعا کنند. در ادامه می‌توانید این ویدئو را تماشا کنید.

mp4
<div id="video-display-embed-code"><script src="https://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/6956613/10016217?width=400&height=300"></script></div>

انتهای پیام/

 

نظر شما