شناسهٔ خبر: 33275204 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

آزادي جوان 24 ساله از چنگال گروگانگيران

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا- فرمانده انتظامي استان از آزادي جوان 24 ساله از چنگال گروگانگيران و دستگيري 5 آدم ربا در شهرستان زاهدان خبر داد.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از پليس، سردار "محمد قنبري" در تشريح جزئيات اين خبر گفت: در پي ربودن جواني 24 ساله در روستاي "فاضل آباد" از توابع شهرستان "گرگان" استان گلستان و انتقال وي به شهرستان زاهدان بلافاصله تيم هايي از پليس آگاهي استان وارد عمل شدند.
وي افزود: در تحقيقات اوليه مشخص شد دهم آذرماه سال گذشته عده اي با تماس تلفني و معرفي خود به عنوان آشنايان پدر اين جوان، به بهانه ديدار، او را به بيرون از منزل کشانده و با يک دستگاه سواري سمند اقدام به ربودن وي کردند.
سردار قنبري با بيان اينکه گروگانگيري به دليل اختلافات مالي قبلي صورت گرفته و آدم ربايان طي تماس با خانواده اين جوان مبلغ يک ميليارد تومان مطالبه کردند گفت: مأموران زبده پليس آگاهي با استفاده از شيوه و شگردهاي پليسي توانستند هويت و محل اختفاي آدم ربايان را در روستاي "سُرنايي" شهرستان زاهدان شناسايي کنند.
اين مقام ارشد انتظامي ادامه داد: با شناسايي محل اختفاي گروگانگيران مأموران پليس بلافاصله وارد عمل شده و در يک عمليات ضربتي و غافلگيرانه 5 نفر از آنها را دستگير کردند.
سردار قنبري ابراز داشت: باتوجه با شناسايي و دستگيري تعدادي از گروگانگيران،ساير آدم ربايان عرصه را برخود تنگ ديده و روز گذشته ربوده شده را رها کردند که توسط عوامل انتظامي صحيح و سالم تحويل خانواده اش شد.
وي خاطر نشان کرد: تلاش براي شناسايي و دستگيري ساير عاملان اين پرونده آدم ربايي با توجه به سرنخ هاي به دست آمده ادامه دارد.

نظر شما