شناسهٔ خبر: 3327246 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ادیان نیوز-قدیمی | لینک خبر

روحانیت، در حال فروکاست و ازدست دادن جایگاه مرجعیت اجتماعی خود است

حزب الله لبنان با انفجار در گشتی صهیونیستی در بلندی‌های شبعا پیام‌های متعددی را به صهیونیست‌ها رساند.

صاحب‌خبر -
به گزارش ادیان نیوز، منابع مطبوعاتی روزنامه الجمهوریه اعلام کردند که عملیاتی که با نام شهید حسن علی حیدر انجام شد، در واکنش به انفجار عدلون بود که در اثر آن حیدر در انفجار دستگاه شنود اسرائیل که بر روی شبکه ارتباطاتی در داخل اراضی لبنان نصب شده بود، به شهادت رسید.

بر اساس این گزارش، این عملیات همچنین در پی حمله طرف صهیونیستی به سمت ارتش لبنان در منطقه السدانه بعد از زخمی شدن یکی از نیروهای ارتش انجام شد.

این گزارش می افزاید: تمامی تحلیل‌ها و پیش بینی ها در مورد به صدا در آمدن طبل جنگ بعد از این انفجار به دور از واقعیت است و پیش بینی هایی است که با گذشت زمان از بین خواهد رفت. چرا که نه حزب الله و نه اسرائیل به دنبال باز کردن جبهه جنگ در بخش جنوبی لبنان نیستند.

این منابع اعلام کردند که این انفجار در حجم طبیعی خود یعنی پاسخ به تجاوز صهیونیست‌ها به عدلون بود. حزب الله  از طریق این انفجار این پیام را مخابره کرد که همچنان در شبعا و مناطق اشغالی حضور و در هر لحظه ای در آمادگی کامل قرار دارد. حزب الله اعلام کرد که بر خلاف برخی ادعاها مبتنی بر تسلط ارتش آزاد بر این منطقه، همچنان ابتکار عمل در دست حزب الله  قرار دارد.

این حادثه عصر دیروز در نزدیکی پایگاه اسرائیلی سدانة در مزارع اشغالی شبعا رخ داد. حزب الله با صدور بیانیه ای به طور رسمی مسئولیت انفجار در مزارع اشغالی شبعا را به عهده گرفت.
ارتش رژیم صهیونیستی بلافاصله پس از این حادثه و در پی زخمی شدن سه نظامی این رژیم در انفجار مرزی لبنان ، جنوب لبنان را گلوله باران کرد.

منبع : تسنیم

نظر شما