شناسهٔ خبر: 33268275 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه کیهان | لینک خبر

کیهان و خوانندگان

صاحب‌خبر -

 
  33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* در ایام سالگرد قیام 15 خرداد و ارتحال امام راحل(ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی به روح ملکوتی امام و شهدا درود می‌فرستیم و عرض می‌کنیم ای امام عزیز! پرچمی که بر فراز عالم برافراشتید در اهتزاز است و دلبری می‌کند. احرار عالم گواهی می‌دهند که امروز و هر روز در نبودن شما، جانشین برحقتان امام خامنه‌ای با تشکیل جبهه مقاومت، توطئه‌های استکبار را در هم می‌شکنند و نوید فتح و ظفر می‌دهند.
نوربخش- مشهد مقدس
*‌ درود خداوند بر این ملت حق‌شناس و ظلم‌ستیز که ندای رهبر و مقتدایشان را در روز جهانی قدس با خلق حماسه‌ای که حضور هر یک نفر تیری بر قلب سیاه رژیم کودک‌کش و استکبار جهانی نشاند پاسخ دادند.
0761---0913
* از طریق این ستون به همه شهروندانی که در سراسر کشور و با زبان روزه به ندای ولی امر مسلمین جهان امام خامنه‌ای لبیک گفتند و در راهپیمایی بزرگ و باشکوه روز قدس امسال شرکت کردند خداقوت عرض می‌کنیم. ان‌شاءالله هر چه زودتر شاهد ظهور آقا امام زمان(عج) باشیم و چشمان همگان به جمال منور آن حضرت روشن شود.
6568---0912
* خطاب به تمام دولتمردان به ویژه آقای رئیس‌جمهور بنویسید زبان حال ما مردم روزه‌دار و شرکت‌کننده در راهپیمایی روز قدس امسال این بود که آمریکا را به کدخدایی قبول نداریم و فقط خدا را موثر در عالم وجود می‌دانیم.
8853---0912
* ان‌شاءالله اسرائيل در کمتر از 25 سال آینده با دوستی‌های خاله خرسه امثال ترامپ نابود خواهد شد. سنت الهی بر این قرار گرفته که دشمنان اسلام به دست خودشان از بین بروند.
5364---0912
* تصور مردم از زندگی خصوصی مدیران ارشد یک زندگی آرام، بی‌دغدغه، احترام متقابل بین زوجین و... و نمونه یک خانواده خوشبخت است! ولی ماجرای زندگی خصوصی نجفی به عنوان یکی از مدیران شاخص نشان داد این جماعت اصلاح‌طلب حتی در زندگی خصوصی هم مشکل دارند؟!
9050---0915
* بیانیه پایانی اجلاس گاوهای شیرده منطقه در مکه راه به جایی نبرد. ایران هم به صداهای این گاوها توجه نکرده و نمی‌کند.
2274---0921
* طرفداران مذاکره با آمریکا آن هم با فردی مثل ترامپ از عقل و شعور کافی برخوردار نیستند، درک درستی از سیاست ندارند، از غیرت ملی تهی‌اند، به جای نگاه به درون، نگاه به کدخدا دارند اهل مدیریت جهادی نیستند و تن پرورند.
3104---0912
* دولتمردان بدانند اگر روز قدس توسط امام خمینی(ره) جهانی شد به خاطر این بود که آن مرد الهی جز خدا از هیچ‌کس باکی نداشت. بنا به گفته امام خامنه‌ای امروز هم اگر مسئولان به خدا و مردم باور داشته باشند به یقین در تمام عرصه‌ها پیروز خواهیم بود.
7345---0912
* قابل توجه کارگزارانی که دچار روحیه تفرعن شده‌اند! رهبر معظم انقلاب 3 ساعت بر روی صندلی معمولی می‌نشینند و سخنان دانشجویان یا اساتید را می‌شنوند و به آنها پاسخ می‌دهند؟! شما را چه شده که روی مبل‌هایی که بوی تعفن اشرافیت می‌دهد جا خوش کرده و به سخن احدی گوش نمی‌دهید؟!
دولابی
* با جنایتی که نجفی اصلاح‌طلب مرتکب شده هرکدام از اصلاح‌طلبان برای نجات خود از این بی‌آبرویی مامور به یک کار برای حاشیه‌سازی شده‌اند. مثلا به محمود صادقی در مجلس ماموریت داده شده که بدون هیچ مقدمه‌ای پرونده مختومه‌ای را بازگو کند. می‌خواهم عرض  بکنم با این کارها و حاشیه‌سازی‌ها این لکه ننگ پاک نخواهد شد.
8495---0910
* امیدوارم بعد از دیدار اساتید دانشگاه‌های کشور با امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی شاهد تحول اساسی در برنامه‌های دانشگاه‌ها و ظهور و بروز جهش‌های علمی در سطح کشور باشیم. ان‌شاءالله
3667---0913
* بی‌شرمی اصلاح‌طلبان به جایی رسیده که نجفی قاتل مرتکب جنایت می‌شود و آنان از او حمایت می‌کنند حال اگر در این جنایت حتی جای این قاتل و مقتول عوض می‌شد اصلاح‌طلبان کشور را به هم می‌ریختند، هیاهو به راه می‌انداختند و همه را متهم می‌کردند.
4364---0912
* تلاش غیراخلاقی که صادقی از نمایندگان مجلس برای تحت‌ شعاع قرار دادن جنایت قاتل هم‌مسلک خود یعنی نجفی شروع کرده چیزی از قبح جنایت این مدعی اصلاح‌طلبی کم نمی‌کند.
3107---0902
* فضاسازی جدید محمود صادقی از نمایندگان مجلس این دقت را ضروری می‌نماید که آیا وی دارای ارتباطی با پرونده جنایت نجفی می‌تواند باشد؟ علاوه بر این دستگاه‌ قضائی باید مواظب باشد که مبادا اسیر این حاشیه‌سازی‌ها بشود.
5825---0912
* مگر تهران تگزاس است که افرادی غیرمسئول مانند آقای نجفی قاتل با خود اسلحه حمل می‌کنند و سرانجام هم آدم می‌کشند؟
1144---0912
* با این تورم، گرانی‌ و بیکاری که بسیاری برای نیازهای اولیه زندگی مشکل دارند تبلیغات فروش تبلت برای کودکان با قیمت‌های گزاف از رسانه ملی نمک بر زخم قشر بزرگی از جامعه است.
7109---0915
* رئیس جمهور که از نداشتن اختیارات آن هم پس از 40 سال مسئولیت‌های مختلف و سپری‌ شدن 6 سال از دوره ریاست جمهوری‌اش سخن می‌گوید، لطف کند دقیقا گام‌هایی را که خواسته برای حل مشکلات بیکاری، تورم، رکود، گرانی مسکن، ازدواج جوانان و... بردارد ولی اختیار نداشته بیان کنند تا ملت در جریان قرار گیرد!
شکیبا
* چرا وزارت ارشاد و اداره اماکن و سایر مسئولان امر در برابر مزون‌ها و فروشگاه‌های لباس زنانه که با نمایش تصاویر لباس زیر زنانه به ترویج بی‌حیایی در فضای مجازی اقدام می‌کنند هیچ واکنشی نشان نمی‌دهند؟!
گروسی

نظر شما