شناسهٔ خبر: 33267089 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد:

آزادی جوان ۲۴ ساله از چنگال گروگانگیران در زاهدان

زاهدان - فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از آزادی جوان ۲۴ ساله از چنگال گروگانگیران و دستگیری ۵ نفر آدم ربا در شهرستان زاهدان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار محمد قنبری اظهار داشت: در پی ربایش جوانی ۲۴ ساله در روستای «فاضل آباد» از توابع شهرستان گرگان استان گلستان و انتقال وی به شهرستان زاهدان بلافاصله تیم‌هایی از پلیس آگاهی استان وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد دهم آذرماه سال گذشته عده‌ای با تماس تلفنی و معرفی خود به عنوان آشنایان پدر این جوان، به بهانه دیدار، او را به بیرون از منزل کشانده و با یک دستگاه سواری سمند اقدام به ربایش وی کردند.

وی با بیان اینکه گروگانگیری به دلیل اختلافات مالی قبلی صورت گرفته و آدم ربایان طی تماس با خانواده این جوان مبلغ یک میلیارد تومان مطالبه کردند، گفت: مأموران زبده پلیس آگاهی با استفاده از شیوه و شگردهای پلیسی توانستند هویت و محل اختفای آدم ربایان را در روستای «سُرنایی» شهرستان زاهدان شناسایی کنند.

سردار قنبری ادامه داد: با شناسایی محل اختفای گروگانگیران مأموران پلیس بلافاصله وارد عمل شده و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه ۵ نفر از آنها را دستگیر کردند.

وی ابراز داشت: باتوجه به شناسایی و دستگیری تعدادی از گروگانگیران، سایر آدم ربایان عرصه را برخود تنگ دیده و روز گذشته ربوده شده را رها کردند که توسط عوامل انتظامی صحیح و سالم تحویل خانواده اش شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تلاش برای شناسایی و دستگیری سایر عاملان این پرونده آدم ربایی با توجه به سرنخ‌های بدست آمده ادامه دارد.

نظر شما