شناسهٔ خبر: 33263319 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پیام تسلیت دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر به مناسبت ۱۴ و ۱۵ خرداد

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر در پیامی سالگرد رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) را تسلیت گفت و یاد شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد را گرامی داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اسکندر مومنی دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر در پیامی سالگرد رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) را تسلیت گفت و یاد شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد را گرامی داشت.

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر به مناسبت ۱۴ و ۱۵ خرداد به شرح ذیل است:

«بسمه‌تعالی»

نیمه خرداد هر سال یادآور سالروز عروج ملکوتی عبد صالح پروردگار، خمینی کبیر (ره) و سالگشت حادثه تاریخ‌ساز مدرسه فیضیه، موسم مرگ و اندوه همیشگی ملت مسلمان ایران است. مبارزِ خستگی‌ناپذیری که انقلاب شکوهمند اسلامی ایران را به‌عنوان رستاخیز و رویداد قرن با تکیه بر فرهنگ عظیم عاشورا و پشتیبانی ملت مجاهد ایران و به مدد الهی بر پایه استقلال و آزادی بنا نهاد و پس از سال‌ها سلوک متعالی، در راه قرب الهی و هدایت بندگان خدا به لقاءالله پیوست و امت اسلام را در ماتم خویش داغدار کرد.

حضرت امام خمینی (ره) با رهبری حکیمانه و عالمانه خود عظیم‌ترین حماسه مردمی و شگفت‌انگیزترین پدیده قرن اخیر را با خلق یک حکومت دینی برخاسته از اراده مردم طراحی و پایه‌گذاری نمود که منافع استکبار جهانی و در رأس آن آمریکای جهانخوار را با بیداری ملت‌های مسلمان و مظلوم در سراسر جهان به چالش کشید و نویدبخش تحقق نظم نوین الهی مبتنی بر اسلام ناب محمدی (ص) شود.

در آستانه سی‌اُمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیان‌گذار نظام جمهوری اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و گرامیداشت سالروز آغاز رهبری حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و پنجاه و ششمین سالروز قیام مردمی ۱۵ خرداد که سرآغازی بر نهضت بیداری اسلامی ملت ایران و نشانگر عمق پیوند معنوی مردم با آرمان‌های الهی است، یاد و خاطره آن امام فقید سفر کرده و شهدای انقلاب اسلامی و خالقان حماسه بزرگ ۱۵ خرداد را گرامی داشته و امیدوارم با تأسی به راه امام و شهدای گران‌قدر و حول محور وحدت و همدلی، بیش‌ازپیش در مسیر حفظ و صیانت از نعمت ارزشمند انقلاب اسلامی و اعتلای این نظام مقدس و سرافرازی ایران اسلامی و تحت زعامت رهبری معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) تلاش کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما