شناسهٔ خبر: 33224916 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

شهدای نظم و امنیت کرمان|شهادت «پدر» جلوی چشم دختر خردسالش

شهید محسن جعفرآبادی از شهدای نظم و امنیت استان کرمان با کارنامه سوابق درخشان غروب یک روز جمعه جلوی ديدگان دختر خردسالش مبينا به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، شهدای عرصه نظم و امنیت شهدای مظلومی هستند که باید بیش از پیش در راستای تکریم و معرفی آنها در جامعه گام برداریم، یادواره ۵۷۳ شهید نظم و امنیت استان کرمان که 22 خرداد ماه جاری برگزار می‌شود بهانه‌ای شد تا به اندازه وسعمان به معرفی تعدادی از این شهدای گرانقدر در خبرگزاری فارس بپردازیم، انشاءالله ادای دینی مختصر در برابر جانفشانی این عزیزان باشد.

سروان شهید جعفرآبادی در دوم مهر ماه 1346 در یکی از روستای دورافتاده شهرستان جیرفت دهستان اسفندقه و در یک خانواده‌ای مذهبی دیده به جهان گشود و پس از سپری کردن دوران کودکی پا به عرصه علم و دانش گذاشت و تحصیلاتش را در مقطع  راهنمایی ادامه داد.

این شهید در سن 18سالگی به جهت عشق و علاقه‌ای که به نظام مقدس جمهوری اسلامی داشت مصمم به پوشیدن لباس مقدس نیروی انتظامی (ژاندارمری) شد و پس از استخدام سه سال در منطقه شهداد و پس از آن چهار سال در مناطق عملیاتی کردستان خدمت کرد.

هنگام بازگشت به کرمان در عقیدتی سیاسی استان کرمان مشغول به کار شد و به جهت پشتکاری که داشت موفق به اخذ دیپلم و از طریق کنکور وارد دانشکده افسری شد و بعد از اتمام دوره آموزش افسری در معاونت اطلاعات نیروی انتظامی استان کرمان مشغول فعالیت شد و سه سال نیز به عنوان مدیر اطلاعات شهرستان بردسیر خدمت کرد.

کارنامه سوابق درخشان وی باعث شد که در سمت فرمانده انتظامی شهر ماهان به کار گرفته شود و در این مدت خدمت شایسته‌ای از خود نشان داد و سرانجام در غروب روز جمعه 16/06/86  جلوی دیدگان دختر خردسالش مبینا به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/3388/ق

نظر شما