شناسهٔ خبر: 33191951 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مراسم پنجاه و سومین سالروز تولد عابدزاده برگزار شد

مراسم پنجاه و سومین سالروز تولد احمدرضا عابدزاده، دروازه بان اسطوره ای فوتبال ایران از ساعت ۱۹:۴۰ دقیقه امروز(چهارشنبه) درسالن غدیر تهران برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم پنجاه و سومین سالروز تولد احمدرضا عابدزاده، دروازه بان اسطوره‌ای فوتبال ایران از ساعت ۱۹:۴۰ دقیقه امروز (چهارشنبه) درسالن غدیر تهران برگزار شد.

پیش از ورود عابدزاده به سالن کلیپی از طلایی‌ترین روز‌های این دروازه بان پخش شد.

در این مراسم که با همت برخی اعضای فوتبال خبرنگاران برگزار شوه بود مهدی هاشمی نسب، محمد پنجعلی، فرزاد آشوبی، سعید بیگی، رسول فروغی، محمد نوازی، مسعود مرادی، فرزانه توسلی خانواده و اعضای آکادمی دروازه بانی عابدزاده و جمعی از اصحاب رسانه حضور داشتند. عابدزاده در زمان بریدن کیک تولد خود به شوخی با هم تیمی‌های قدیمی اش پرداخت.

مراسم پنجاه و سومین سالروز تولد عابدزاده برگزار شد

در این مراسم تابلو عکس روز خداحافظی احمدرضا عابدزاده و خوش و بش او با اولیور کان، تابلویی حاوی یادگاری‌های او از بازی ایران و آلمان جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه (دستکش‌های آندریاس کوپکه، پرچمی که یورگن کلینزمن ابتدای آن دیدار به عابدزاده تقدیم کرده بود، لوگوی جام جهانی و پیراهن عابدزاده در آن بازی) و همچنین تابلوی شامل پیراهن احمدرضا عابدزاده در بازی ایران و یوگسلاوی به او تقدیم شد.

در ادامه کلیپی از پیام تبریک یورگن کلینزمن، علی دایی و مهدی مهدوی کیا به عابدزاده پخش شد.

مراسم پنجاه و سومین سالروز تولد عابدزاده برگزار شد

امیرعابدزاده، دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران و پسر عقاب آسیا با دقایقی تاخیر به سالن آمد و کلیپی هم از بازی‌های او پخش شد.

انتهای پیام/

جشن تولد دروازه بان سابق پرسپولیس برگزار شد

نظر شما