شناسهٔ خبر: 33151584 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

فلورنتینو پرز: علاقه زیادی به جذب هازارد داریم؛ رونالدو هرگز نخواست مالیاتش را پرداخت کنیم؛ برای ام باپه و نیمار مذاکره نکرده‌ایم

از نیمار و ام باپه تا لوکا یوویچ و هازارد؛ رئیس رئال مادرید تقریبا در مورد همه چیز صحبت کرد.

صاحب‌خبر -

طرفداری - فلورنتینو پرز، رئیس رئال مادرید در مصاحبه مفصلی با یک برنامه زنده در شبکه اوندا سرو، در مورد مسائل مختلفی صحبت کرد که بخش مربوط به درخواست جدایی سرخیو راموس را می توانید اینجا بخوانید. کریستیانو رونالدو پس از فینال کیف، تصمیم گرفت رئال مادرید را ترک کند و به یوونتوس بپیوندد. پرز در مورد جدایی رونالدو گفت:

کریستیانو یک الگو در تیم بود و هرگز مشکلی به وجود نیاورد. او بهترین بازیکنی بوده که من تاکنون با او کار کرده ام. او یک حرفه ای به تمام معناست. رابطه ما همیشه عالی بود و هیچوقت مشکلی در هیچ زمینه ای از جمله پول نداشتیم.

او درخواست کرده بود شما مالیاتش را بپردازید؟

هرگز چنین چیزی نبوده است. این شایعاتی است که هرگز واقعیت نداشته است. او می خواست قرارداد جدیدی امضا کنیم و این شرایط را در یوونتوس پیدا کرد. این انتقال به سود همه بود. 

و شما به دنبال جانشین رونالدو نبودید؟

سخت است کسی مانند او را پیدا کنید اما ما بازیکنان خوبی مثل بیل، آسنسیو، وینیسیوس و سایرین را داشتیم. فکر نمی کردم در این فصل مشکلی از این بابت داشته باشیم. 

دلیل جدایی زیدان؟

زیدان به دلیل خستگی بیش از حد استعفا داد. او خیلی تحت فشار بود چون ما فصل خوبی را در لیگ نداشتیم. با من تماس گرفت و به دفترم آمد. گفت به استراحت نیاز دارد. 

گفته می شد شما در حضور زیدان، کپا را جذب نکردید چون او لوکا، پسرش را می خواست:

زیدان فکر می کرد نباید ترکیب تیم را عوض کنیم.

 

اولین انتخاب شما لوپتگی بود:

مربیان زیادی بیکار نبودند. یورگن کلوپ 5 سال قرارداد داشت و سایرین هم همینطور بودند. در چندین بازی شکست خوردیم و نمی شد گفت مشکل تیم کجاست و چرا در سطح بالایی بازی نمی کند. به نظر می رسید هیچ چیز در حال اصلاح شدن نیست. بعد فشار هواداران و رسانه ها باعث شده بود بازیکنان افت کنند. بنابراین تصمیم به تغییر گرفتیم. 

شکست بارسلونا مقابل لیورپول:

وقتی از آن بازی از من پرسیدند، گفتم من خوشحال نیستم. با بارتومئو احساس همدردی می کردم. ناراحت کننده بود که بازیکنان بارسلونا به شدت مورد انتقاد قرار گرفتند. هواداران، بازیکنان را هو می کردند. این طبیعی نیست. بعضی چیزها برای بازیکنان قابل تحمل نیست.

سولاری و حضور دوباره زیدان؟

سولاری معتقد بود بهترین کار را انجام می دهد اما تمام کارها اشتباه بود. ما بازی های خوبی در ابتدا داشتیم اما کم کم نتایج بد شد و به این نتیجه رسیدیم که برای پروژه فصل آینده، تغییر ایجاد کنیم و زیدان بازگشت. متقاعد کردن زیدان برای من کار سختی نبود چون به خوبی استراحت کرده بود و به طور طبیعی میل به بازگشت داشت. 

اما با زیدان هم تیم بهتر نشد؟

او برای قهرمانی لالیگا در این فصل نیامده بود. 

تاکنون به استعفا فکر کرده اید؟

به آن فکر نکرده ام. دوست ندارم وقتی شرایط بد است، اینجا را ترک کنم. مطمئنم شرایط درست می شود. ما روی یک پروژه با امید و جاه طلبی کار می کنیم.

شایعات مربوط به پیوستن ام باپه و نیمار به رئال مادرید درست است؟

من با زیدان و هیچکس دیگر در مورد نیمار و ام باپه صحبت نکرده ام. اکنون به بازیکنان فکر نمی کنیم. فصل نقل و انتقالات شروع نشده است. با زیدان صحبت خواهیم کرد. 

پیشنهاداتی برای بیل یا سایر بازیکنان دریافت کرده اید؟

پیشنهادی برای بیل یا سایرین دریافت نکرده ام. فقط راموس از چین پیشنهاد داشته که به ما گفته شد. در حال مذاکره هستیم تا ببینیم کدام بازیکنان باید فروخته شوند.

ادن هازارد؟ آیا انتقال رسمی او هفته آینده است؟

خیر. هفته آینده وقت معرفی او نخواهد بود. چگونه می توانیم با باشگاهی مذاکره کنیم که فردا فینال دارد؟ این بی احترامی است. نمی خواهم انکار کنم که ما چندین سال تلاش کرده ایم تا هازارد به رئال مادرید بیاید اما تا این لحظه چنین چیزی رخ نداده است. من علاقه زیادی به جذب او دارم. سال گذشته شرایط سخت بود اما امسال با توجه به یک سال باقی مانده از قراردادش، شرایط آسان تر است.

گفته شد شما با سرخیو راموس پس از بازی با آژاکس درگیری لفظی داشتید؟

من نشنیدم راموس بگوید: "پولم را بده و من از رئال مادرید می روم". من هر کاری توانسته ام برای راموس کرده ام زیرا علاقه زیادی به او دارم. از اینکه مصدومیتش به پایان نرسید، غافلگیر نشدم چون شرایط بدنی خوبی نداشت.

 

کیلور ناواس؟

او با ما قرارداد دارد اما اگر به بخواهد اینجا را ترک کند، با او خداحافظی می کنیم.

لوکا یوویچ؟

بازیکنانی هستند که به آنها علاقه داریم.

گریزمان؟

هرگز پیشنهادی برای او نداده ام.

نظر شما