شناسهٔ خبر: 33146889 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز | لینک خبر

شایعات نقل‌ و انتقالاتی پرسپولیس

صاحب‌خبر - به گزارش جهان نيوز، تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی روز چهارشنبه در دیدار نیمه‌نهایی جام حذفی به مصاف سپاهان می‌رود که بعد از قهرمانی در لیگ برتر صحبت‌های ضدونقیض زیادی در خصوص فهرست ورودی و خروجی برانکو برای فصل بعد مطرح است.

شنیده‌ها حاکی از آن است که فهرست اولیه برانکو برای فصل آینده چهار نفره است که گفته شده دو مدافع در این فهرست قرار دارند اما اگر بازیکنی غیر فهرست مازاد از پرسپولیس جدا شود، آن‌وقت باشگاه پرسپولیس با هماهنگی برانکو اقدام به جذب بازیکن خواهد کرد.

در شرایطی که برانکو بارها اعلام کرده فهرست ورود و خروج زیادی ندارد اما شنیده می‌شود باشگاه پرسپولیس با هماهنگی برانکو درصدد است چند بازیکن خود را به خارج از کشور ترانسفر کند تا با فروش این بازیکنان به باشگاه پول برسد. در این صورت هم قسمتی از مشکلات مالی حل می‌شود و هم پول برای جذب بازیکن جدید وجود خواهد داشت.

علی علیپور و علیرضا بیرانوند بازیکنانی هستند که در صدر فهرست ترانسفر باشگاه پرسپولیس هستند. علیپور پیشنهادی از یونان دارد اما هنوز پیشنهاد جدی برای علیرضا بیرانوند به باشگاه پرسپولیس نرسیده است.

در این میان احتمال جدایی شجاع‌ خلیل‌زاده و مهدی ترابی هم از پرسپولیس وجود دارد. خلیل‌زاده پیشنهادی از کشورهای حوزه خلیج فارس دارد و در قرارداد ترابی هم بندی وجود دارد که در صورت وجود پیشنهاد اروپایی با پرداخت بند فسخ قرارداد، این بازیکن می‌تواند از پرسپولیس جدا شود.

در مورد دیگر بازیکنان هم فعلا همه چیز در حد شایعه است. خروج بازیکنانی مانند سیدجلال حسینی، حسین ماهینی، امید عالیشاه، رادوشوویچ، بشار رسن و ... و ورود بازیکنانی مانند پورعلی‌گنجی، کنعانی‌زادگان، مرادمند، طارمی، وحید امیری و ...

بعد از مشخص شدن تکلیف پرسپولیس در جام حذفی، فهرست مازاد و مورد نیاز برانکو به صورت رسمی اعلام می‌شود و باشگاه پرسپولیس هم به صورت رسمی وارد فصل نقل‌وانتقالات خواهد شد.

منبع:میزان

نظر شما