شناسهٔ خبر: 33146708 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صراط‌نیوز | لینک خبر

جزئیات حادثه به شهادت رسیدن رئیس پلیس آگاهی اسلام‌آباد غرب

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از شهادت سروان «کوروش حاجی مرادی» رییس پلیس اگاهی شهرستان اسلام آبادغرب در یک درگیری مسلحانه خبر داد.

صاحب‌خبر -
صراط:

شب گذشته (5 خردادماه) به دلیل درگیری مسلحانه بین نیروی انتظامی و اشرار مسلح در شهرستان اسلام‌آباد غرب، سروان کوروش حاجی مرادی رئیس پلیس آگاهی این شهرستان به شهادت رسید.

به گزارش فارس این درگیری در اطراف مسجد شهرک جهاد اسلام‌آباد غرب به وقوع پیوست و پس از این جنایت، ضاربین محل حادثه را ترک کردند.

پس از انتشار این خبر، سرهنگ آمویی معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان کرمانشاه در خصوص جزئیات این حادثه به خبرنگاران گفت: تیمی از کاراگاهان پلیس آگاهی به سرپرستی شهید حاجی مرادی برای تامین امنیت عزاداران در دومین شب از لیالی قدر، مشغول گشت‌زنی بودند که به یک دستگاه خودرو مشکوک می‌شوند.

وی افزود: کاراگاهان پلیس آگاهی اسلام‌آباد غرب پس از مشاهده خودرو در صدد متوقف کرذن آن در شهرک جهاد برمی‌آیند که سرنشینان آن اقدام به تیراندازی به سوی خودروی ماموران می‌کنند.

معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه ادامه داد: همچنین در این حادثه یکی دیگر از کاراگاهان پلیس آگاهی زخمی شد که هم اکنون در مراکز درمانی تحت مداوا قرار دارد.

خبرنگار فارس با پیگیری‌های انجام داده از منابع محلی و همکاران این شهید، جزئیات جدیدی از این حادثه به دست آورده است.

بر اساس اطلاعات جدید بدست آمده، رئیس پلیس آگاهی به همراه یکی دیگر از نیروها در حال گشت‌زنی در منطقه شهرک جهاد برای تامین امنیت شب قدر بودند که به یک دستگاه سواری «پژو پارس» مشکوک شده و به سمت ماشین مذکور می‌روند.

بنا به شنیده‌ها 4 جوان که در ماشین پژوه پارس بوده‌اند بنا به دلایل نامشخص بعد از مشاهده افسر نیروی انتظامی که از ماشین گشت پیاده شده و به سمت خودروی آن‌ها می‌رفته، شروع به تیراندازی می‌کنند.

در پی این تیراندازی، سروان حاجی مرادی جراحت برداشته و زمین می‌افتد؛ همچنین همکار وی «آقای زرکوش» که در خودروی گشت حضور داشته‌ نیز به شدت زخمی می‌شود اما به هر صورت از ماشین پیاده و در مکانی در همان نزدیکی برای تبادل آتش و مقابله با اشرار استقرار پیدا می‌کند.

فرماندهان انتظامی کرمانشاه به صورت ویژه دستگیری عاملین این جنایت را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

برچسب‌ها:

نظر شما