شناسهٔ خبر: 33146657 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دمای هوای آذربایجان غربی ۴ درجه کاهش می یابد

مهاباد- ایرنا- رییس اداره هواشناسی مهاباد گفت: با ورود ابرهای شمالی از اواخر امروز /دوشنبه/ به آذربایجان غربی، دمای هوای استان به طور میانگین تا چهار درجه کاهش خواهد یافت.

صاحب‌خبر -

اردلان محمدپور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این روند کاهشی دما به طور متناوب در منطقه آذربایجان غربی تا بعد از ظهر روز چهارشنبه ادامه خواهد داشت.  
وی با بیان اینکه در این مدت نیز جوی آرام و پایدار در این استان حاکم خواهد بود، اضافه کرد: روز گذشته بیشتر مناطق آذربایجان غربی شاهد ورزش تند باد بود که از امروز این پدیده نیز از منطقه ما خارج شده است.

محمدپور گفت: در شبانه روز گذشته چالدران با ۶ درجه سانتی گراد بالای صفر خنک ترین و خوی با دمای ۳۳ درجه سانتی گراد بالای صفر گرم ترین شهر استان بود.

رییس اداره هواشناسی مهاباد بیان کرد: در این مدت دمای هوای ارومیه بین ۹ و ۳۱ درجه سانتی گراد بالای صفر و دمای هوای مهاباد نیز بین ۱۰ و ۳۲ درجه سانتیگراد بالای صفر در نوسان بود.

به گزارش ایرنا آذربایجان غربی از استان های شمال غربی کشور بوده که در منطقه ای کوهستانی واقع شده و میانگین بارندگی سالانه در این استان در حدود ۳۴۰ میلی متر است.

۲۰۹۳/۹۹۰۳

نظر شما