شناسهٔ خبر: 33146477 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

آیین تشییع پیکر رئیس پلیس آگاهی اسلام آباد غرب فردا برگزار می شود

کرمانشاه- ایرنا- فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از برگزاری مراسم تشییع پیکر سرگرد شهید «کوروش حاجی مرادی» رئیس پلیس آگاهی شهرستان اسلام آباد غرب در روز سه شنبه (7 خرداد) خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار «منوچهر امان اللهی» روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مراسم تشییع پیکر شهید حاجی مرادی از ساعت 9 صبح فردا (سه شنبه) و از مقابل مسجدجامع شهر اسلام آبادغرب به سمت میدان امام خمینی (ره) برگزار می شود.

وی ادامه داد: پس ازآن، پیکر این شهید والامقام به زادگاهش در روستای برف آباد اسلام آبادغرب منتقل و در گلزار شهدای آن به خاک سپرده خواهد شد.

سردار امان اللهی یادآوری کرد: مراسم ترحیم و بزرگداشت شهید حاجی مرادی نیز احتمالا فردا بعدازظهر در روستای زادگاهش برگزار می شود.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ادامه با تسلیت شهادت رئیس پلیس آگاهی اسلام آبادغرب، گفت: شهید حاجی مرادی و تیمی از پلیس آگاهی در حین گشتزنی حوالی مسجد شهرک جهاد این شهرستان برای تامین امنیت مردم جهت حضور در دومین شب قدر و برپایی اقامه عزای مولای متقیان بودند که به یک دستگاه خودروی بدون پلاک که به صورت نامتعارفی در حال رانندگی بود، برخورد می کنند.

وی ادامه داد: گشت پلیس آگاهی به سرتیمی شهید حاجی مرادی نیز بنا بر وظیفه قانونی خود درصدد توقیف خودرو و بازجویی از سرنشنیان آن برمی آیند و پس از مدتی تعقیب و گریز موفق به مهار آن می شوند که ناگهان سرنشینان شرور خودرو شروع به تیراندازی می کنند.

سردار امان اللهی تصریح کرد: در اثر این تیراندازی رئیس پلیس آگاهی و یکی دیگر از کاراگاهان مجروح می شوند که متاسفانه شهید حاجی مرادی به علت شدت جراحات وارده به شهادت می رسد اما خوشبختانه حال عمومی دیگر همکار ما رضایتبخش است.

رئیس پلیس استان کرمانشاه در ادامه و با تاکید بر اینکه کارهای اطلاعاتی و عملیاتی برای دستگیری مسببین این حادثه تلخ آغاز شده، گفت: ملت بزرگ ایران و استان کرمانشاه مطمئن باشند این افراد دستگیر و به سزای عمل خود خواهند رسید.

وی گفت: درهای شهادت همواره به روی کارکنان خدوم و زحمتکش پلیس باز بوده و چنین اقداماتی هیچ تاثیری در عزم و اراده همکاران ما در بخش های مختلف نیروی انتظامی نخواهد داشت.

سردار امان اللهی در پایان تاکید کرد: برخورد پلیس با هرگونه ناامنی و بی انظباطی اجتماعی از سوی افرادی مانند اشراری که حادثه شب گذشته را رقم زدند بسیار سخت و قاطعانه خواهد بود و تحت هیچ شرایطی اجازه نمی دهیم عده ای معدود با چنین رفتارهایی نظم و امنیت جامعه را خدشه دار کنند.
8066/7458

نظر شما