شناسهٔ خبر: 33146291 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آیا انصاری فرد با المپیاکوس قرارداد دارد؟

یک رسانه یونانی درباره مهاجم ایرانی ناتینگهام فارست ادعای عجیبی را مطرح کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، سایت sdna یونان، با انتشار خبری درباره آینده حرفه‌ای کریم انصاری فرد مهاجم حال حاضر ناتینگهام فارست مدعی شد این بازیکن یک سال دیگر با المپیاکوس قرارداد دارد.

کریم انصاری فرد  سال ۲۰۱۷ با عقد قراردادی ۳.۵ ساله راهی المپیاکوس شد، تابستان گذشته قرارداد خود را با این تیم فسخ کرد و در ماه نوامبر به عنوان بازیکن آزاد با قراردادی ۱.۵ ساله به ناتینگهام فارست پیوست.

اما سایت sdna با اشاره به علاقه گلاسکو رنجرز به خرید کریم و همینطور امکان بازگشت او به المپیاکوس، مدعی شد این بازیکن ملی پوش ایران یک سال دیگر با المپیاکوس قرارداد دارد و فعلا به طور قرضی برای این تیم انگلیسی بازی می‌کند.

این سایت نوشت، بنا بر گفته مقامات المپیاکوس بازگشت او بسیار دشوار خواهد بود، زیرا گزارش رسانه‌های بریتانیایی حاکی از علاقمندی گلاسکو رنجرز به این بازیکن است، اما تیم‌های ترکیه‌ای و آلمانی هم خواهان او هستند.

Sdna در پایان مدعی شد، مهاجم ایرانی یک سال دیگر با المپیاکوس قرارداد دارد، اما قصد ندارد در جمع قرمز‌ها باقی بماند، چیزی که او از سال گذشته وقتی که به ناتینگهام قرض داده شد، از خود نشان داده است.

بیشتر بخوانید:

زلاتان ایرانی راهی انگلیس می‌شود

سردار آزمون، صدرنشین جدول گلزنان لیگ روسیه شد

بی رقیب به معنای واقعی/ لالیگا بهتر از بارسلونا پیدا نمی‌کند

انتهای پیام/

احتمال بازگشت انصاری فرد به المپیاکوس

نظر شما