شناسهٔ خبر: 33146012 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان:

توطئه های دشمنان در تضعیف انقلاب شکست خورده است

آستارا - ایرنا - جانشین فرمانده سپاه قدس استان گیلان گفت: توطئه های دشمنان در تضعیف آرمان های انقلاب اسلامی، به برکت حضور و بصیرت بسیجیان در عرصه های مختلف شکست خورده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا سرهنگ علی توشه غروب یکشنبه در آئین معارفه جانشین فرمانده سپاه آستارا در سالن اجتماعات سپاه این شهرستان افزود: شکل گیری، استقرار و استمرار انقلاب اسلامی از اهمیت خاصی برخوردار است و اقشار مردم برای استمرار آن تلاش کنند.

وی اضافه کرد: تمدن سازی و اتصال انقلاب اسلامی ایران به انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) چشم انداز مهمی است و تحقق آن، نیازمند بسترسازی در حوزه های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی است.

وی بیان کرد: دشمنان از طریق جنگ نرم قصد خارج کردن انقلاب اسلامی ایران از مسیر اصلی را دارند و مومنان باید با امر به معروف و نهی از منکر در مقابل بی عفتی و پدیده های شوم دیگر بایستند.

توشه خاطرنشان کرد: اجرای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از اهمیت خاصی برخوردار است و تبیین آن توسط علما و استادان دانشگاه در بین جوانان ضرورت دارد.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: دستاوردهای بی نظیر انقلاب اسلامی ایران را در سراسر منطقه به وضوح می توان دید و الگوی تشکیل بسیج مردمی در عراق، سوریه، لبنان و اعتراف به شکست آمریکا و گروه های تکفیری و داعش در منطقه از جمله آنهاست.

سرهنگ جهانبخش آرمان فرمانده سپاه آستارا هم بیان کرد: سپاه این شهرستان علاوه بر حفظ ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی در قالب طرح ها و برنامه های مختلف در ساخت مسکن برای نیازمندان، ارائه خدمات بهداشتی، توزیع بسته های حمایتی به محرومان و فعالیت های ورزشی با راه اندازی تیم باشگاه مقاومت قدم های مثبتی برداشته است.

در این آئین از تلاش های سرهنگ بهزاد قنبری تقدیر و سرهنگ فردین عباس زاده به عنوان جانشین فرمانده سپاه ناحیه آستارا معرفی شد.

شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع است.

7105   / 7124/2007

نظر شما