شناسهٔ خبر: 33145621 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۳۲۰ میلیارد ریال یارانه برای تسهیلات تولیدی‌های کردستان تخصیص یافت

سنندج - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان از مصوب شدن ۳۲۰ میلیارد ریال از محل کمک های فنی و اعتباری استانی برای تامین هشت درصد یارانه سود تسهیلات پرداختی در بخش های کشاورزی و صنعت این استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان،  حسین فیروزی اظهار داشت: مبلغ ۳۲۰ میلیارد ریال از محل کمک های فنی و اعتباری استانی به منظور تامین هشت درصد یارانه سود تسهیلات پرداختی در بخش های کشاورزی و صنعت این استان تعلق گرفته است.  

وی اضافه کرد: این اقدام در راستای حمایت از واحدهای تولیدی فعال استان، حفظ اشتغال موجود و تحقق شعار سال و تاکیدات رهبر معظم انقلاب برای رونق تولید انجام گرفته است.

فیروزی گفت: تاکنون ۵۰ درصد از این اعتبارات تخصیص یافته و به دستگاه های مربوطه ابلاغ شده که از این مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال به بخش صنعت و معدن و ۶۰ میلیارد ریال نیز به بخش کشاورزی تخصیص یافته است.

معاون اقتصادی استاندار افزود: مبلغ تخصیص یافته، با سازوکار کمیته نظارت و تخصیص یارانه سود تسهیلات بانکی، به واحدهای تولیدی فعال و منطبق با سیاست های تولید و اشتغال پرداخت می شود.

فیروزی از فعالان تولید در حوزه های صنعت و کشاورزی استان که برای ادامه فعالیت، حفظ اشتغال موجود و یا ایجاد اشتغال جدید، نیازمند سرمایه در گردش هستند خواست، با مراجعه به دستگاه های ذیربط در اسرع وقت، تقاضای خود مبنی بر استفاده از این تسهیلات یارانه دار را مطرح کنند.

۳۰۳۴

نظر شما