شناسهٔ خبر: 33145384 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

رئیس اداره تعاون میاندورود:

شهرک صنعتی میاندورود وضعیت مناسبی ندارد

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی میاندورود گفت: شهرک صنعتی میاندورود در حال حاضر وضعیت مناسبی ندارد و شرکت‌های حاضر در آن یا تعطیل یا نیمه فعال هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  انوشیروان عرب در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ، اظهار کرد: شهرک صنعتی میاندورود در حال حاضر وضعیت مناسبی ندارد و شرکت‌های حاضر در آن یا تعطیل هستند یا نیمه فعال.

وی بیان کرد: یازده شرکت در شهرک صنعتی میاندورود حضور دارند  اما هر کدام به دلایلی فعالیت ندارند اما زمین و امکانات برای اینکه سرمایه‌گذار بخواهد وارد شود وجود دارد.

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی میاندورود، گفت: شهرک صنعتی باید یک مدیر خوب داشته باشد و برای این کار وقت بگذارد تا شاهد حرکت رو به جلو شرکت‌ها باشیم.

عرب با اشاره به ارائه بیش از سه میلیارد وام کارا به متقاضیان تولید و اشتغال با سود چهار درصد در میاندورود، خاطرنشان کرد: اگر بخشی از این وام‌ها را به شهرک‌های صنعتی می‌دادیم بسیاری از این شرکت‌ها فعال می‌شدند.

وی تصریح کرد: با این مقدار وام قرار است که 38 نفر مشغول به کار شوند اما در شهرک صنعتی بسیاری از امکانات و زیرساخت‌ها وجود دارد و با پول بسیار کمتری می‌توان تعداد بیشتری اشتغال ایجاد کرد.

عرب در توضیح شرکت‌های حاضر در شهرک صنعتی میاندورود، گفت: چوب بری به‌دلیل نداشتن چوب تعطیل است، شرکت گوهر شیر تنها چند روز در هفته و آن هم فقط ماست تولید می‌کند، فولاد المهدی ریخته‌گری است که مشکل سرمایه درگردش دارد، شرکت پلی اتیلن سوله ایجاد کرد و وام گرفت و فعلا در تصرف بانک تجارت است، ام دی اف آستان قدس زمین را گرفته که در مرحله سرمایه‌گذاری است، تفکیک ضایعات آهن فعال است، نوشمک دارابی مشکل نقدینگی و مواد اولیه دارد و دو روز در هفته فعال است.

رئیس اداره کار میاندورود، خاطرنشان کرد: شرکت نگین تاج پاسارگاد و عضو پارک علم و فناوری که cnc های روی mdf را می‌زند به تازگی فعالیت خود را شروع کرده است و همچنین شرکت گهر صنعت شمال در زمینه تولید یونولیت سقفی فعال است و بسیار خوب کار می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما