شناسهٔ خبر: 33145209 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: العالم | لینک خبر

لحظه اصابت موشک به مواضع سعودی ها در جیزان + فیلم

نیروهای مسلح یمنی با موشک زلزال 1 محل تجمع نظامیان سعودی و مزدوران را در شرق "جبل الدود" در جیزان عربستان هدف قرار دادند.

صاحب‌خبر -

العالم _ یمن

واحد تبلیغات نیروهای مسلح یمنی با انتشار ویدیویی لحظه اصابت این موشک به محل تجمع نظامیان سعودی را به نمایش گذاشت.

از سوی دیگر نیروهای یمنی منطقه الصوح در نجران را هدف حمله گسترده خود قرار دادند كه منجر به كشته و مجروح شدن شماری از نظامیان سعودی و تصرف یکی از مواضع آنها شد.

واحد موشکی ارتش یمن در این حمله یک خودروی نظامی سعودی را با موشک هدایت شونده هدف قرار داد که منجر به انهدام خودرو ومرگ سرنشینان آن شد.

در داخل یمن نیز استان تعز در پی تلاش مزدوران عربستان برای پیشروی در منطقه ی الضباب شاهد درگیرهای شدید میان نیروهای یمنی و مهاجمان بود. توپخانه ارتش یمن محل تجمع مزدوران عربستان در پادگان خالد تعز را هدف قرار دادند که علاوه بر انهدام بخش هایی از پادگان شماری از مزدوران کشته و زخمی شدند.

درگیری های شدید میان نیروهای یمنی و متجاوزان به استان جوف هم کشیده شد. در این درگیری ها مواضع مزدوران در منطقه المصلوب و الحلو هدف قرار گرفت و منجر به خسارت های انسانی ومادی زیادی در میان آن ها شد.

نیروهای یمنی در استان البیضاء نیز تلاش مزدوران برای پیشروی به سمت منطقه الزاهر را ناکام گذاردند . این درگیری ها چند ساعت به طول انجامید ومزدوران پس از تحمل خسارت های سنگین از منطقه گریختند.

نظر شما