شناسهٔ خبر: 33145187 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

سازمان آزادی بخش فلسطین با انتشار بیانیه ای تاکید کرد؛

برای حقوق مردم فلسطین ارزش قائل شوید و به منامه نروید

سازمان آزادی بخش فلسطین از تمامی کشورهای عربی درخواست کرد تا در مورد تصمیم شان مبنی بر شرکت در نشست اقتصادی منامه تجدید نظر کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری قدس (قدسنا) به نقل از پایگاه خبری شهاب نیوز، سازمان آزادی بخش فلسطین از تمامی کشورهای عربی درخواست کرد تا در مورد تصمیم شان مبنی بر شرکت در نشست اقتصادی منامه تجدید نظر کنند.

 

در همین راستا، کمیته اجرایی این سازمان با انتشار بیانیه ای تاکید کرد که هدف دولت آمریکا از برگزاری نشست منامه فراهم آوردن زمینه اجرای کامل معامله قرن است.

 

دونالد ترامپ از این طریق می خواهد روند اشغالگری اسرائیل را حفظ کرده و حقوق مردم فلسطین را برای حق بازگشت پایمال کنند.

 

این سازمان در جایی دیگر از بیانیه اش تاکید کرد: از تمامی کشورها، هیئت های سیاسی و اقتصادی دعوت شده برای شرکت در نشست اقتصادی منامه درخواست می کنیم تا بخاطر احترام به حقوق مردم مظلوم فلسطین در این نشست شرکت نکنند.

 

به گزارش قدسنا، یکشنبه گذشته، دولت بحرین وایالات متحده آمریکا با انتشاربیانیه ای مشترک اعلام کردند که روزهای 25 و 26 ماه آینده (ژوئن) کنفرانس اقتصادی را با عنوان " صلح برای شکوفایی"  در منامه برگزار می کنند.

 

مقامات آمریکایی اعلام کرده اند که در راستای اجرایی سازی اولین موارد معامله قرن و جذب سرمایه گذاری در فلسطین و تحقق صلح در این منطقه، نشست مذکور را برگزار خواهند نمود.

 

انتهای پیام/ م.ح/ 24

نظر شما