شناسهٔ خبر: 33145001 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: الف | لینک خبر

سوگیتا: افتخار می‌کنم که در تراکتور هستم

بازیکن ژاپنی تیم تراکتورسازی گفت: از اینکه تماشاگران تراکتورسازی من را سوباسا صدا می‌زنند، خوشحال هستم.

صاحب‌خبر -

به گزارش فارس، یوکیا سوگیتا در مورد شروع فوتبالش گفت: من فوتبالم را در کشور خود آغاز کرده و برای ادامه فوتبالم به کشور اسپانیا و سوئد رفتم و بعد از این 2 کشور به ایران آمده و پیراهن تیم تراکتورسازی را بر تن کردم.

وی گفت: لیگ ایران لیگ خوب و کاملی است و برای همین این لیگ را انتخاب کردم و اینجنت من تیم تراکتورسازی را پیشنهاد کرد و من لیگ ایران را انتخاب کرده و به تیم تراکتورسازی پیوستم.

سوگیتا گفت: پیش از این تجربه بازی در چنین تیم پرطرفداری نداشتم و از این بابت که به تیم تراکتورسازی پیوستم، خوشحال هستم و از حضور هواداران تیم تراکتورسازی انرژی می‌گیرم و افتخار می‌کنم که در تیم تراکتورسازی حضور دارم.

بازیکن ژاپنی تیم تراکتورسازی تبریز گفت: وقتی در شهر تبریز قدم می‌زنم روزانه بین 50 تا 100 عکس سلفی هواداران با من می گیرند و اگر بخواهم هواداران تیم تراکتورسازی را به خانواده‌ام و دوستانم تعریف کنم باید بگویم تماشاگران و هواداران پرشوری هستند.

سوگیتا در مورد مقایسه‌اش با سوباسا شخصیت کارتون فوتبالیست‌ها گفت: من ایام نوجوانی این کارتون را دیدم و خیلی خوشحال هستم که در تبریز به من سوبایا می‌گویند و در تیم‌های قبلی که با‌زی می‌کردم به من سوباسا نمی‌گفتند.

وی در مورد پوشیدن پیراهن شماره 24 گفت: من از زمانی که به فوتبال علاقمند شدم و فوتبال را شروع کردم به شماره 24 علاقمند بودم و حالا هم این شماره را برتن دارم.

سوگیتا در مورد بازی ایران و ژاپن در جام ملت‌های آسیا گفت: دوست داشتم تیم ایران برنده بازی شود، زیرا همبازی‌های من در تراکتورسازی، در تیم ملی ایران حضور داشتند و دوم اینکه می‌خواستم به هموطنانم در ژاپن این پیام را بدهم که  ایران کشوری قابل احترام و خیلی خوبی است.

اولین بازیکن ژاپنی لیگ برتر فوتبال کشور گفت: در بازی مقابل استقلال تهران و نفت آبادان در دور برگشت بهترین بازی‌هایم در لیگ برتر بود و بهترین بازی را داشتم و در مورد دوستانم در تراکتورسازی باید بگیم با ساسان انصاری، قائم و احسان پهلوان هم‌صحبت هستم و با اشکان و مسعود شجاعی رابطه خوبی دارم.

سوگیتا در مورد الگوی ورزشی‌اش گفت: سبک بازی مسی را خیلی دوست دارم و خود واقعی رونالدو را بیشتر ترجیح می‌دهم.

وی گفت: محمدرضا زنوزی مالک بسیار خوبی است که حکم پدری را برای باشگاه دارد ‌و در مورد استوکس هم  باید بگویم وی یک مهاجم تمام کننده حرفه‌ای است.

وی در مورد شهر تبریز هم گفت: شهر زیبایی که با تراکتورسازی می‌شناسند و در مورد اینکه  در این مدت که در تبریز بودم چه کلمه ترکی یاد گفتم باید بگویم: "سن چاغرسان گلرم من"

نظر شما