شناسهٔ خبر: 33144860 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

دستگیری ۱۲ متخلف محیط زیستی طی اردیبهشت در زنجان

فرمانده یگان حفاظت اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان از دستگیری ۱۲ متخلف محیط زیستی در زنجان در اردیبهشت‌ماه سال‌جاری و معرفی به مراجع قضایی خبر داد.

صاحب‌خبر -

اسماعیل قلی‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: نظارت و حفاظت از حیات وحش در محیط زیست استان زنجان به صورت مستمر انجام می‌شود.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان با اشاره به اینکه در اردیبهشت‌ماه سال‌جاری یک رأس قوچ در این استان شکار شده است، بیان کرد: متخلف مورد نظر دستگیر و جریمه 10 میلیون تومانی این شکار از وی اخذ شده است.

وی ادامه داد: در اردیبهشت‌ماه سال‌جاری دو پرونده شروع به شکار در استان زنجان تنظیم شده است.

قلی‌زاده با اشاره به کشف سه قبضه سلاح مجاز از شکارچیان در اردیبهشت‌ماه سال‌جاری بیان کرد: ۳۱ عدد انواع ادوات شکار مانند دوربین، فشنگ، خودرو و ... نیز از این شکارچیان کشف و ضبط شده است.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان با بیان اینکه در اردیبهشت‌ماه سال‌جاری دو مورد پرونده آلودگی محیط زیست و دو مورد تخریب مراتع در زنجان تشکیل شده است، عنوان کرد: سه مورد پرونده در سایر زمینه‌ها به ویژه حفر چاه تشکیل شده و متخلفان به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی با اشاره به اینکه در اردیبهشت‌ماه سال‌جاری ۱۲ متخلف در حوزه محیط زیست دستگیر شدند، ادامه داد: این افراد در قالب ۱۳ فقره پرونده قضایی به مراجع قانونی معرفی شدند که سه فقره از این پرونده‌ها در جریان است.

انتهای پیام/۷۳۰۰۹/ق20

نظر شما