شناسهٔ خبر: 33141891 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

رنجبرزاده:

خواب آمریکا درباره "معامله قرن" تعبیر نمی‌شود

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: آمریکا و صهیونیست در تلاش هستند تا نقشه راهی پیدا کنند تا نجات پیدا کرده و نابودی آنها به تاخیر بیفتد که این اتفاق محقق نخواهد شد و خواب غیرقابل تعبیری که آمریکایی‌ها در بحث معامله قرن دیدند، هیچ‌گاه تحقق پیدا نخواهد کرد.

صاحب‌خبر -

اکبر رنجبرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، با اشاره به اهمیت راهپیمایی روز قدس با توجه به اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی به دنبال معامله قرن هستند گفت: بنده فکر می‌کنم که شعار انقلابی امام خمینی به ثمر رسیده و در واقع فشاری که باید به جریان صهیونیست‌ها بیاید، وارد می‌شود و تحت محاصره جبهه مقاومت قرار گرفتند.

آمریکا و صهیونیست به دنبال نقشه‌هایی هستند که حقوق فلسطین را نادیده بگیرند اما این اتفاق نخواهد افتاد

آمریکا و صهیونیست از مقاومت ملت‌ها احساس ترس می‌کنند

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ملت‌ها نیز هوشمندانه بیدار شدند و با همین شعار، حضور و پایمردی، پایداری و مقاومتی که از خود بروز و ظهور دادند، امروز احساس ترس و نگرانی عمیقی در صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها وجود دارد لذا اینها در تلاش هستند نقشه راهی پیدا کنند تا نجات پیدا کرده و نابودی آنها به تاخیر بیفتد که ان‌شاءالله این اتفاق محقق نخواهد شد و خواب غیرقابل تعبیری که آمریکایی‌ها در بحث معامله قرن دیدند، هیچ گاه تحقق پیدا نخواهد کرد.

آمریکا و صهیونیست می‌خواهند سیطره صهیونیست‌ها بر سرزمین‌های اشغالی را قانونمند کنند

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا و صهیونیست به دنبال نقشه‌هایی هستند که حقوق فلسطین را نادیده بگیرند، تصریح کرد: در واقع آنها می‌خواهند تا سیطره صهیونیت‌ها بر سرزمین‌های اشغالی را قانونمند کنند و حکام سرسپرده کشورهای منطقه نیز به آنها کمک و همراهی می‌کنند اما این اتفاق نخواهد افتاد.

راهپیمایی مردم در روز قدس ناامیدی آمریکا را به دنبال دارد

وی اظهار داشت: برای همه ملت‌های مسلمان به ویژه ملت ایران فرض است که به صورت جدی در راهپیمایی روز قدس حضور پیدا کنند و ان‌شاءالله میوه‌های این نهالی که امام راحل تحت عنوان حضور در روز قدس کاشته یک جریان قوی و قدرتمندی شکل بگیرد و یاس و ناامیدی برای آنها به دنبال خواهد داشت.

این نماینده مردم در مجلس دهم خاطرنشان کرد: راهپیمایی روز قدس اثرگذاری نقشه‌های دشمن به ویژه در بحث معامله قرن آمریکا را ان‌شاءالله منهدم و خنثی می‌کند لذا حضور مردم در راهپیمایی روز قدس بسیار کارساز خواهد بود./

پایان پیام

نظر شما