شناسهٔ خبر: 33141861 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

لپ تاپ های ایسر نیترو ۵ و سوئیفت ۳ به پردازنده AMD Ryzen مجهز خواهند بود

در آستانه نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۹ ، سران ایسر تصمیم گرفته‌اند در لپ تاپ‌های گیمینگ جدید خود تنها متکی به اینتل نباشند و پردازنده‌های AMD‌ را نیز در لپ تاپ های ایسر نیترو ۵ و سوئیفت ۳ به خدمت بگیرند.

صاحب‌خبر -

از گذشته‌های دور پردازنده‌های اینتل به همراه کارت گرافیک nVIDIA آرزوی هر گیمری بود و کامپیوترهایی که دارای قطعاتی از این دو کمپانی باشند به عنوان یک پی سی خوب و با کیفیت شناخته می‌شدند. اما چینی‌ها در لپ تاپ های ایسر نیترو ۵ (Acer Nitro 5) و ایسر سوئیفت ۳ (Acer Swift 3) قصد دارند از پردازشگرهای AMD Ryzen استفاده کنند.

 

لپ تاپ‌های گیمینگ جدید ایسر,اخبار دیجیتال,خبرهای دیجیتال,لپ تاپ و کامپیوتر

لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی ایسر نیترو ۵ مجهز به پردازنده چهار هسته‌ای Ryzen 7 3750H با فرکانش ۲.۳ گیگاهرتز خواهد بود و از گرافیک Radeon RX 560X برای پردازش کارهای گرافیکی توان خواهد گرفت. لپ تاپ سوییفت ۳ با نمایشگری ۱۴ اینچی عرضه می‌شود و از پردازنده ضعیف‌تر اما چهار هسته‌ای Ryzen 7 3700U با فرکانس ۲.۳ گیگاهرتز بهره می‌گیرد. پردازش کارهای گرافیکی بر عهده چیپ Vega قرار داده شده، اما در صورتی که تمایل دارید در کنار کارهای اداری و سبکی که با لپ تاپ‌تان انجام می‌دهید هر از گاهی بازی کنید می‌توانید کارت گرافیک Radeon RX 540X را سفارش دهید که عملکرد بهتری از خود نشان می‌دهد.

 

صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی لپ تاپ ایسر نیترو ۵ تصاویر را با کیفیت Full HD پخش می‌کند و مجهز به سیستم CoolBoost شده تا هنگام اجرای بازی‌های سنگین یا انجام کارهای گرافیکی دمای لپ تاپ بالا نرود. همچنین بدنه آن باریک و با وزن کم طراحی شده تا هنگام حمل آن احساس راحتی بیشتری داشته باشید.

 

لپ تاپ‌های گیمینگ جدید ایسر,اخبار دیجیتال,خبرهای دیجیتال,لپ تاپ و کامپیوتر

نمایشگر لپ تاپ سوئیفت ۳ ایسر تا ۱۸۰ درجه باز می‌شود و با ضخامت ۱۸ میلی‌متری و وزن ۱.۴ کیلوگرمی خود گزینه‌ای مناسب برای کسانی که دائما در حال سفر هستند به شمار می‌آید.

 

ایسر مشخصات دقیق، زمان عرضه و نحوه قیمت گذاری لپ تاپ‌های جدیدش را هنوز اعلام نکرده اما معمولا کمی پیش از زمان عرضه محصولاتش به بازار کشورهای مختلف، درباره سایر جزییات لپ تاپ‌هایش اطلاع‌رسانی انجام می‌دهد. بدین ترتیب مشتریان با چشمانی باز و آگاهی کامل برای خرید این لپ تاپ‌ها مراجعه خواهند کرد.

 

 

نظر شما