شناسهٔ خبر: 33141848 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

صفاری نطنزی با اشاره به ایده "معامله قرن آمریکا و رژیم صهیونیستی":

راهپیمایی روز قدس امسال باید مقتدرانه‌تر باشد

رئیس کمیته سیاست خارجی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ضرورت راهپیمایی امسال از سال‌های گذشته بیشتر است چراکه آمریکا نباید فکر کند فضای آماده‌ای برای تصمیمات مخربی علیه مردم فلسطین دارد.

صاحب‌خبر -

مرتضی صفاری نطنزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اهمیت راهپیمایی روز قدس با توجه به اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی به دنبال معامله قرن هستند گفت: به نظر بنده راهپیمایی روز قدس امسال باید با شکوه‌تر از هر سال برگزار شود و به صورت جدی‌تر به میدان بیاییم چراکه ممکن است آمریکا و رژیم صهیونیستی بخواهند از فرصت پیش آمده با توجه به تنش و نگرانی که در منطقه ایجاد شده، تلاش‌هایی کنند.

آمریکا به دلیل تنش‌هایی که در منطقه ایجاد کرده نباید فکر کند فضای آماده‌ای برای تصمیمات مخربی علیه مردم فلسطین دارد

راهپیمایی روز قدس امسال باید مقتدرانه‌تر باشد

نماینده مردم نطنز و بخش قمصر در مجلس شورای اسلامی، افزود: بایستی در هر صورت راهپیمایی روز قدس را امسال هر چه مقتدرانه‌تر نه تنها در ایران بلکه در کل کشورهای منطقه برگزار کنیم.

آمریکا نباید فکر کند برای تصمیمات مخرب علیه مردم فلسطین فضای آماده دارد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی نباید فکر کند فضای آماده‌ای برای تصمیمات مخربی علیه مردم فلسطین دارند، تصریح کرد: ضرورت راهپیمایی امسال از سال‌های گذشته بیشتر است و با توجه به ویژگی‌هایی که از ترامپ رئیس جمهور آمریکا می‌شناسیم، ممکن است که یک مرتبه تصمیمات ناجوری بگیرند و بخواهند دنبال کنند که این خوب نیست و ممکن است که به مردم صدمه بزند./

پایان پیام

 

نظر شما