شناسهٔ خبر: 33141847 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

ابطحی با اشاره به درخواست مقامات آمریکایی از ترامپ:

اقتدار و مقاومت ایران می‌تواند استکبار را از پای درآورد

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با اشاره به درخواست مقامات آمریکایی از ترامپ برای کاهش تنش با ایران، گفت: اقتدار و مقاومت ایران می‌تواند استکبار را از پای درآورد.

صاحب‌خبر -

سیدمحمدجواد ابطحی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، با اشاره به نامه 76 تن از مقامات سیاسی و نظامی آمریکا به ترامپ جهت کنترل بحران و کاهش تنش در منطقه خاورمیانه، گفت: عقلایی آمریکایی می‌دانند که ایران کشور واداده مانند برخی از کشورهای عربی نیست، جمهوری اسلامی ایران بعد از پیروزی انقلاب روحیه جهاد و ایثارگری را در پیش گرفت و در این چهل سال بنیه دفاعی خود را تقویت کرد.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران با تلاش و پشتکار فراوان در طول سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، به مرحله‌ای رسید که دیگر نیازی به خرید اسلحه و موشک از خارج ندارد.

وی افزود: جنگ چند باره رژیم صهیونیستی با حماس و حزب‌الله، جنگ یمن و شکست آمریکایی‌ها در عراق و سوریه نشان داد که آمریکا نمی‌تواند به منطقه ما نفوذ کند، این تهدیدات بر ما تاثیر ندارد لذا مقامات سیاسی و نظامی آمریکا از ترامپ چنین درخواستی را مطرح کردند.

ابطحی یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران در طول این سال‌ها نشان داد که با مقاومت و تقویت بنیه دفاعی و حفظ وحدت می‌تواند استکبار را از پای درآورد لذا آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی در مجلس شورای اسلامی، گفت: مقامات سیاسی و نظامی آمریکایی با درخواست کنترل بحران و تنش در منطقه از ترامپ می‌خواهند که آبروی آمریکا را حفظ کنند و از انزوای بیش از حد آن جلوگیری کنند.

به گزارش خبرگزاری خانه‌ملت؛ ، 76 تن از مقامات سیاسی و نظامی بازنشستۀ ایالات متحده آمریکا در نامه‌ای سرگشاده خطاب به دونالد ترامپ، رئیس جمهور این کشور دربارۀ سرانجام تنش‌های ایران و آمریکا هشدار دادند.

گفتنی است؛ این مقامات در این نامه تاکید کردند که؛ «خصومت متقابل ایران و آمریکا، اعزام شتابندۀ هواپیماهای جنگنده و‌ بمب‌افکن‌های B-52 به منطقه و دریافت گزارش‌هایی مبنی بر آمادگی ایران برای حمله به تأسیسات نظامی و دیپلماتیک آمریکا، بسیار نگران‌کننده است و باعث یک رویارویی بالقوه مرگبار می‌شود»./

پایان پیام

نظر شما