شناسهٔ خبر: 33141829 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

حضور ۸۰ سخنران خارجی در کنگره‌ بین‌المللی هیپنوتیزم/اعلام آخرین مهلت ارسال مقاله

99999

ششمین کنگره‌ بین‌المللی هیپنوتیزم و اولین کنگره آسیایی هیپنوتیزم، ۲۳ تا ۲۶ مهرماه به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار می‌شود و بیش از ۸۰ سخنران خارجی در این کنگره حضور خواهند داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، دکتر مهدی فتحی، دبیر علمی ششمین کنگره بین‌المللی هیپنوتیزم و نخستین کنگره آسیایی هیپنوتیزم با بیان اینکه تا کنون حضور ۲۲ کشور جهان در این کنگره قطعی شده است، گفت: کشورهای چین، اندونزی، ژاپن، هند، ارمنستان و ترکیه از آسیا، سوئد، سوئیس، بلژیک، آلمان، فرانسه، اتریش، لهستان، فنلاند و دانمارک از اروپا، اروگوئه و مکزیک از آمریکای مرکزی و جنوبی و کشور آفریقای جنوبی از قاره‌ آفریقا از جمله شرکت‌کنندگان در این کنگره هستند که وزن و جایگاه علمی این مجمع بزرگ علمی و موقعیت ایران را در این دانش به خوبی نشان می‌دهد.

فتحی تصریح کرد: تا کنون ۸۰ سخنران و ۱۶۰ مهمان خارجی، حضورشان قطعی شده و تعداد مقالات رسیده، همچنان رو به افزایش است و پیش بینی می‌شود تعداد مقالات از یکصد و پنجاه مقاله هم فراتر برود.

وی در خصوص برنامه‌های کنگره گفت: در این کنگره، سخنرانی، پنل و کارگاه‌های آموزشی خواهیم داشت که به صورت عملی و توسط استادان خارجی دعوت شده به کنگره برگزار خواهد شد.

رییس انجمن هیپنوتیزم خراسان رضوی خاطر نشان کرد: هیپنوتیزم، سیر تاریخی، هیپنوتیزم، تئوری‌ها و الگوها، نوروسایکوفیزیولوژی هیپنوتیزم، جامعه شناختی هیپنوتیزم، هیپنوتیزم پزشکی، بیهوشی و بی دردی هیپنوتیزمی، هیپنوتیزم روانشناختی، آسیب شناسی هیپنوتیزم، ادراک، شناخت و مدل‌های طراحی مغز، هیپنوتیزم و تکنولوژی‌های تحریک مغز، فلسفه ذهن، نوروفیدبک، نوروساینس، سایکوسایبرنتیک، رویکردهای مهندسی در روانشناسی، هیپنوتیزم در ورزش و هیپنوتیزم دندانپزشکی از محورهای این کنگره به شمار می‌رود.

فتحی با بیان اینکه شرکت کنندگان در کنگره آسیایی هیپنوتیزم، امتیاز بازآموزی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دریافت خواهند کرد، تصریح کرد: با توجه به جامعیت علمی این کنگره دانش آموختگان رشته‌های روانپزشکی، روانشناسی و مشاوره، طب مکمل از ۱۵.۵ امتیاز، پزشکان عمومی و متخصصین بیهوشی ۱۱ امتیاز و کارشناسان و کارشناسان ارشد و دکترای مامایی ۴.۵ امتیاز دریافت خواهند کرد.

بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، دانشیار دانشگاه علوم پزشکی مشهد خاطر نشان کرد: علاقه‌مندان تا ۱۵ خرداد ماه جاری می‌توانند نسبت به ارسال مقاله اقدام کنند و گروه‌های هدف برای کسب امتیاز باز آموزی می‌توانند به نشانی Www.ircme.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

نظر شما