شناسهٔ خبر: 33140532 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: پانا | لینک خبر

معرفی گزینه‌های نفت مسجد سلیمان برای سرمربیگری در لیگ برتر نوزدهم

تهران (پانا) – مدیران نفت مسجد سلیمان برای تکرار نشدن بحران لیگ برتر هجدهم، در تلاش برای انتخاب سرمربی خود در سریع‌ترین زمان ممکن هستند.

صاحب‌خبر -

نفت مسجد سلیمان که میلیمتری و در آخرین هفته لیگ برتر هجدهم توانست بقای خود در فصل آینده را تضمین کند، برای فرار از بحران فصل قبل فعالیت خود را برای بستن تیمی خوب آغاز کرده و در همین راستا قصد دارد به زودی سرمربی فصل آینده را معرفی کند.

مدیران این تیم خوزستانی برای این فصل نام 4 سرمربی را مدنظر قرار داده‌اند و به احتمال زیاد یکی از این 4 نفر هدایت نفت مسجد سلیمان را بر عهده خواهد گرفت.

فیروز کریمی که توانست جواز بقا را برای نفت مسجد سلیمان بدست آورد اولین گزینه نفت مسجد سلیمان برای فصل آینده است. قرارداد کریمی با این تیم تا پایان لیگ برتر هجدهم بوده و آنها باید برای تمدید از نظر مالی با ناجی‌شان به توافق برسند.

در صورتی که مذاکرات با کریمی به خوبی پیش نرود، آنها به سراغ مهدی تارتار سرمربی دو فصل گذشته پارس جنوبی جم خواهند رفت. تارتار قراردادش با پارس جنوبی جم تمام شده و با توجه به کارنامه نسبتا موفقی که در این تیم داشته می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

محمود فکری هم که توانست فصل گذشته این تیم را قهرمان لیگ آزادگان کند و یکبار دیگر به لیگ برتر برساند هم گزینه سوم مد نظر مسجد سلیمانی‌هاست. فکری فعلا بدون تیم است اما حضور او در خوزستان باید با حل شدن مشکلات قبلی باشد.

یکی دیگر از گزینه‌هایی که مدیران نفت مسجد سلیمان تمایل دارند روی نیمکت تیمشان بیاورند، سیروس پورموسوی است. البته حضور پورموسوی در مسحد سلیمان چیزی شبیه به غیر ممکن است. او با فدراسیون فوتبال ایران قرارداد دارد و هدایت تیم ملی فوتبال جوانان ایران را بر عهده خواهد داشت و اینکه بخواهد به خاطر نفت مسجد سلیمان تیم ملی را رها کند کمی عجیب به نظر می‌رسد.

نظر شما