شناسهٔ خبر: 33139761 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

در نیمه اول تیرماه؛

کنفرانس امور مالی و بانکی در سنگاپور برگزار می‌شود

کنفرانس بین‌المللی امور مالی، بانکی، مدیریت، علوم اطلاعات، انسانی و اجتماعی یازدهم و دوازدهم تیر در سنگاپور برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه‌ دانشگاه‌های جهان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، مؤسسه علوم اجتماعی و تحقیقات آموزشی سنگاپور، کنفرانس بین‌المللی امور مالی، بانکی، مدیریت، علوم اطلاعاتی، انسانی و اجتماعی را با هدف ترویج تحقیقات، نوآوری و تبادل دانش یازدهم و دوازدهم تیر در سنگاپور برگزار می‌کند.

این کنفرانس بین‌المللی فرصت مناسبی برای به‌اشتراک‌گذاری ایده‌های نوین و تجربه‌های کاربردی دانشمندان و محققان دانشگاهی از سراسر جهان است.

براساس گزارش‌‌ها، اکثر افراد انگیزه و اعتماد به نفس کافی برای شرکت در رویدادهای بین‌‌المللی را ندارند. کنفرانس بین‌المللی امور مالی، بانکی، مدیریت، علوم اطلاعاتی، انسانی و اجتماعی با توجه به این امر حمایت ویژه‌ای از افرادی که برای نخستین بار در یک رویداد بین‌المللی شرکت می‌کنند، تدارک دیده است.

این رویداد بین‌المللی فرصت مناسبی برای گسترش ارتباطات آکادمیک و کاری، تبادل ایده و بررسی چالش‌های پیش روی حوزه‌های مالی، بانکی، مدیریت، علوم اطلاعاتی، انسانی و اجتماعی است.

دانشمندان و محققان می‌توانند آثار علمی خود را برای بررسی به کمیته داوری کنفرانس بین‌المللی امور مالی، بانکی، مدیریت، علوم اطلاعاتی، انسانی و اجتماعی  ارسال کنند. آخرین مهلت برای ارائه چکیده تحقیقات و مطالعات دوم تیر است.

تطابق با موضوعات اصلی کنفرانس، جذابیت تحقیق و کامل بودن چکیده از جمله مواردی است که برای داوری مطالعات و تحقیقات در نظر گرفته می‌شود.

انتهای پیام/4021/ن

نظر شما