شناسهٔ خبر: 33139477 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

چملانیان: می‌خواهیم در آسیا شگفتی‌ساز شویم/ برای بازی با کره آماده‌ایم

بانوی ملی‌پوش والیبال ایران گفت: سخت‌ترین بازی ما با کره‌جنوبی است که میزبانی را برعهده دارد. خودمان را برای این بازی آماده کرده‌ایم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی والیبال بانوان این روزها تمرینات خود را در آزادی پیگیری می‌کند تا برای مسابقات قهرمانی آسیا که مردادماه به میزبانی کره‌جنوبی برگزار می‌شود، آماده کند. ملی‌پوشان ایران در این دوره از مسابقات با تیم‌های کره‌جنوبی و سنگاپور همگروه هستند.

تیم ملی ایران قبل از مسابقات قهرمانی آسیا، قرار است در تورنمنت اسلوونی حضور داشته باشد.

ندا چملانیان ملی‌پوش والیبال بانوان ایران در گفت‌وگو با فارس درباره شرایط تمرینات گفت: امسال شرایط مهیاست تا در مسابقات قهرمانی آسیا هم نتایج خوبی بگیریم و هم شگفتی‌ساز شویم. شرایط تیم و فضا بسیار خوب است. از طرفی بازیکنان جوانی به تیم ملی اضافه شده‌اند که این خیلی خوب است. لژیونرها هم سطح تیم را بالا برده‌اند.

وی درباره اینکه این شگفتی‌ساز چه چیزی است؟ اظهار داشت: بردن تیم‌های قدرتمند یکی از برنامه‌هاست. این توانایی را در خودمان می‌بینیم. قرار گرفتن در جمع 4 تیم هم یکی از اهداف ماست. شاید 2 سال قبل این موضوع رویا بود اما در این 2 سالی که با مهرگان کار می‌کنیم او مربی به روزی است و ما هم سطح تیم‌های دیگر کار می‌کنیم و جلو می‌رویم. می‌خواهیم به این اهداف برسیم.

چملانیان درباره ترونمنت اسلوونی، خاطرنشان کرد: این تورنمنت خیلی می‌تواند به ما کمک کند. مسابقات تدارکاتی برای ما که سالی یک بار در مسابقات آسیایی هستیم، کمک زیادی می‌کند چرا که میدان دیدن بهترین نکته است. هر زمانی قبل از مسابقات اصلی اردو و بازی تدارکاتی داشته‌ایم، سطح ما 50 درصد بالا رفته است و برای بازی‌های اصلی آماده‌تر بوده‌ایم.

بانوی والیبالیست کشورمان درباره حریفان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا، عنوان کرد: سخت‌ترین بازی ما با کره‌جنوبی است که میزبانی را برعهده دارد. خودمان را برای این بازی آماده کرده‌ایم. سال قبل هم بازی نزدیکی با این تیم داشتیم. تلاش این است به عنوان صدرنشین صعود کنیم تا در مرحله بعد به تیم‌هایی با سطح پایین‌تر روبه‌رو شویم.

انتهای پیام/س

نظر شما