شناسهٔ خبر: 33139425 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

از دقایقی پیش;

مراسم احیای لیالی قدر در مسجد دانشگاه شهید بهشتی آغاز شد

دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی از دقایقی پیش در مراسم احیای لیالی قدر حضور یافتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، از دقایقی پیش هم‌زمان با شروع مراسم دومین شب از لیالی قدر به همت هیئت فاطمیون دانشگاه شهید بهشتی مراسم احیای شب قدر در مسجد الزهرای این دانشگاه آغاز شد. 

محمدجعفر برزگر‌ولیلایی در این رابطه گفت: دانشگاه شهید بهشتی  همانند دانشگاه‌های دیگر و مساجد کشور هم‌زمان با لیالی قدر مراسم شب احیا را برگزار می‌کند و امشب هم که شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان است, مراسم را با قرائت قرآن کریم آغاز کردیم و  پس از قرائت دعای جوشن کبیر توسط آقای محسن انصاری این مراسم تا سحر با مداحی آقای محمود علوی و سخنرانی حجت‌الاسلام دکتر موسوی‌درچه ای ادامه می یابد. 

مسئول اعتکاف دانشجویی هیئت فاطمیون دانشگاه شهید بهشتی خاطرنشان کرد: امیدواریم برای دانشجوهای دانشگاه شهید بهشتی و برای کسانی که بیرون دانشگاه وارد مراسم می‌شوند محفل خوبی را بتوانیم برگزار کنیم.

لازم به ذکر است هیئت فاطمیون از ابتدای ماه مبارک رمضان برنامه‌های عمده‌ای را در مسجد الزهرای دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار کرده است و از اولین شب از لیالی قدر نیز دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی در مسجد این دانشگاه معتکف شدند.

ظهر امروز نیز حجت‌الاسلام‌والمسلمین مصطفی رستمی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در بین معتکفین دانشگاه حاضر شده و به ایراد سخنرانی پرداخت. همچنین از دیگر برنامه‌های این اعتکاف دانشجویی می‌‌توان به جزء خوانی قرآن کریم و تشکیل گعده‌های دانشجویی با موضوعات فرهنگی, اجتماعی و سیاسی با حضور روحانیان و مبلغان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها اشاره کرد.
انتهای پیام/4126/ن

نظر شما