شناسهٔ خبر: 33139233 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

رقابت بانوان جاسکی در ماه رمضان

بانوان جاسکی به مناسبت ماه مبارک رمضان در مسابقات فرهنگی ورزشی شرکت کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از جاسک، به مناسبت ماه مبارک رمضان و به همت امور ورزش بانوان و همکاری اداره ورزش و جوانان به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان یک دوره مسابقات فرهنگی ورزشی در رشته‌های دارت، داژبال، هندبال و تیراندازی بین دویست ورزشکار بانوی جاسکی در محل سالن ورزش بانوان برگزار شد.

در این مسابقات نتایج زیر بدست آمد:

در رشته هندبال: تیم هیئت هندبال مقام اول، تیم ملوان ارتش مقام دوم، تیم سواحل مکران مقام سوم و بحل به عنوان تیم اخلاق کسب کردند.

در رشته داژبال: تیم بیت الزهرا مقام اول، تیم ستارگان مقام دوم، تیم شجره طیبه مقام سوم و تیم امید مکران به عنوان تیم اخلاق معرفی شد.

در رشته تیراندازی: نفر اول سیده شرف حسینی، نفر دوم زهرا میردادی،  نفر سوم فاطمه مندنی و آمنه دادخدایی مشترکا سوم شدند.

در مراسم اهدا جوایز برترین‌های جام رمضان بانوان این شهرستان، محمد رادمهر فرماندار جاسک از تلاش و اقدام خوب مسؤول ورزش بانوان واداره ورزش و جوانان جاسک در امر برگزاری این مسابقات تشکر کرد و گفت: جاسک در بخش ورزش بانوان استعدادهای خوبی دارد باید در جهت شناسایی استعدادهای ورزش شهرستان بیشتر تلاش کنیم.

وی افزود: ورزش موجب سلامتی و شادابی و نشاط جامعه و موجب از بین رفتن بیماری‌ها می‌شود و جامعه‌ای سالم و پویا و با نشاط است که ورزش آن فعال باشد.

فرماندار جاسک خاطرنشان کرد: استفاده از امکانات ورزشی برای بانوان باید اولویت باشد سرانه ورزش جاسک نسبت به دیگر شهرستان‌ها بسیار کم است و باید تلاش کنیم سرانه ورزش جاسک بیشتر شود.

رادمهر تصریح کرد: سیستم سرمایشی سالن‌های ورزش بانوان به زودی در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان تامین اعتبار خواهد شد و با خرید سیستم سرمایشی مشکل سالن‌های بانوان بر طرف می‌شود.

وی گفت: در روستا و بخش‌های جاسک نیاز به سالن ورزشی داریم و در این شهرستان زیر ساخت‌های ورزشی با نگاه عادلانه احداث نشده است.

فرماندار جاسک یادآورشد: سهم ورزش از توسعه سواحل مکران باید مشخص شود و جوانان جاسکی نیاز به حمایت دارند، اعتبارات توسعه سواحل مکران باید مشخص شود چون اعتبارات خوبی در امر توسعه سواحل مکران داریم و نگاه مقام معظم رهبری و دولت به جاسک نگاه ویژه‌ای است.

رادمهر گفت: با همین امکانات و منابع محدود رئیس ورزش و جوانان جاسک کارهای خوبی در امر توسعه ورزش و نیز گسترش ورزش شهرستان انجام دادند که قابل تقدیر است.

88049

نظر شما