شناسهٔ خبر: 33138084 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

نامه‌ای برای تقسیم بندی جدید ورزشگاه نقش جهان به باشگاه پرسپولیس نیامده است

تاکنون نامه‌ای برای ظرفیت ۷۰ - ۳۰ وررشگاه نقش جهان به دست مدیران باشگاه پرسپولیس نرسیده است.

صاحب‌خبر -

به خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران، تیم‌های سپاهان و پرسپولیس در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم می‌روند و ۲ تیم در صدد کسب پیروزی هستند. برنده دوئل شاگردان امیرقلعه نویی و برانکو ایوانکوویچ باید در فینال با داماش گیلان بازی کند.

از روز‌های گذشته حواشی زیادی برای تقسیم بندی ظرفیت ورزشگاه جهان بوجود آمد و سبب مصاحبه‌های گوناگون مدیران ۲ تیم شد تا جایی که مسئولان سازمان لیگ اظهار کردند، طبق قانون که سال ۱۳۹۴ تصویب شد، ظرفیت ۵۰ - ۵۰ باید رعایت شود که سبب انتقاد زیاد سپاهانی‌ها شد و حتی تابش، مدیرعامل سپاهان اعلام کرد، با این وضعیت در نیمه نهایی جام حذفی بازی نخواهند کرد.

ساعتی پیش، پس از اینکه اعلام شد تقسیم بندی ظرفیت ورزشگاه نقش جهان برای دیدار سپاهان و پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی جام حذفی ۷۰ - ۳۰ است، مدیران باشگاه پرسپولیس نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و اعلام کردند نامه‌ای در این باره به باشگاه پرسپولیس نیامده است و مدیران این باشگاه تابع قانون بوده و روی ظرفیت ۵۰ - ۵۰ تاکید دارند.

حسین خبیری مشاور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران در گفتگو با خبرنگار ما این خبر را تایید کرد.

دیدار این ۲ تیم، چهارشنبه هفته جاری (۸ خرداد ۱۳۹۸) در ورزشگاه نقش جهان برگزار خواهد شد و باید دید در پایان تقسیم بندی ورزشگاه نقش جهان برای این دیدار حساس چگونه است.

بیشتر بخوانید: 

مصلح: امیدواریم قهرمان جام حذفی شویم

بیرانوند به دیدار مقابل سپاهان می‌رسد

سپاهان یا پرسپولیس/ پیروز آخرین دوئل کدام تیم است؟

زاهدی فر داور دیدار سپاهان - پرسپولیس می‌شود

انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه پرسپولیس

نظر شما