شناسهٔ خبر: 33138001 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

کشف 25 تن قند و شکر قاچاق در زنجان

مسؤولان سازمان صمت استان زنجان در حین بازدید از شهرک صنعتی موفق به کشف 25 تن قند و شکر که به صورت خارج از شبکه در حال توزیع بود، شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس زنجان، رئیس سازمان صمت استان زنجان و بازرسان این سازمان ظهر امروز در حاشیه بازرسی از واحدهای تولیدی کاغذ و قند ریزان در شهرک صنعتی زنجان موفقی به کشف قند دولتی به مقدار 25 تن از یک کامیون شدند.

مدیر روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان در مورد نحوه شناسایی و کشف محموله قند اظهار کرد: امروز رئیس سازمان صمت استان زنجان و بازرسان این سازمان به قصد بازدید از واحدهای کاغذ به شهرک صنعتی مراجعه کردیم، اما به خواسته رئیس سازمان قرار شد از چند واحد قند ریز هم بازدید شود.

محمد قربانلو افزود: در حین بازدید از یک واحد قند ریز متوجه شدیم که راننده کامیون ضمن مراجعه به قندریزی‌ها پیشنهاد فروش شکر و قند به مبلغ 57 هزار ریال را می‌دهد.

وی با بیان اینکه بلافاصله از قاضی تعزیرات خواسته که در محل حاضر شود، افزود: این محموله به ارزش 140 میلیون تومان بود که به جای عرضه به قیمت 43 هزار ریال به قیمت 57 هزار و خارج از شبکه توزیع عرضه می‌شد.

انتهای پیام/73002/ق20

نظر شما