شناسهٔ خبر: 33137954 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مناجات تأثربرانگیز حاج آقا مجتبی تهرانی در شب قدر/ حب علی(ع) گوهر گرانبهای توبه کاران +فیلم

ویدئویی از توصیه‌های حاج آقا مجتبی تهرانی در خصوص اهتمام به شب‌های پرفضیلت قدر و گوهر گرانبهای توبه‌کاران را مشاهده می‌کنید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شب قدر را به معنی منزلت دانسته‌اند و بعضی دیگر آن را به معنی تنگی و گرفتاری دانسته‌اند. برخی نیز قدر را اندازه‌گیری و تقدیر امور و برخی قدردانی از خداوند معنی کرده‌اند.

شب قدر به این جهت «قدر» نامیده شده است که جمیع مقدرات بندگان در تمام سال در آن شب تعیین می‌شود، در این شب هر امری بر طبق حکمت خداوند تنظیم و تعیین می‌گردد.  این بیان، هماهنگ با روایات متعددی است که می‌گوید: در آن شب، مقدرات یک سال انسان تعیین می‌گردد. برای  هر کس آن مقدر می‌کنند که لایق آن است.

حاج آقا مجتبی تهرانی‌ یکی از راه‌های مورد رحمت واسعه قرار گرفتن از جانب خداوند را حب علی(ع)  می‌دانند که قطعاً محبت به امیر مومنان  و ارادت بر اهل بیت علیهم السلام راه سعادت  دنیوی و اخروی را  به دنبال خواهد داشت.

در ادامه بخشی از بیانات حاج مجتبی تهرانی در خصوص اعمال لیالی پر خیر قدر را مشاهده می‌کنید.

mp4
<div id="video-display-embed-code"><script src="https://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/6946485/9969429?width=400&height=300"></script></div>

انتها ی پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما