شناسهٔ خبر: 33137718 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

۷۲۰ میلیارد ریال برای پرداخت خسارت کشاورزان اردبیلی اختصاص یافت

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل اختصاص ۷۲۰ میلیارد ریال برای پرداخت خسارت کشاورزان استان و امهال وام کشاورزان خسارت دیده استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، مسعود امامی یگانه عصر امروز در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان اردبیل اظهار داشت: در راستای جلوگیری از آتش‌سوزی در مزارع استان با توجه به نزدیک شدن به فصل برداشت محصولات کشاورزی اقدامات مهار آتش سوزی های احتمالی در مزارع تقویت می شود.

وی بیان کرد: با توجه به فرا رسیدن زمان برداشت برخی محصولات در استان و گرم شدن هوا و پیش‌بینی تمام احتمالات در زمینه آتش‌سوزی و سایر حوادث باید برنامه‌ریزی‌های لازم برای مقابله توسط دستگاه‌های مربوطه انجام شود تا بتوانیم در صورت وقوع چنین حوادثی از خسارات جلوگیری کنیم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل با اشاره به اختصاص 720 میلیارد ریال برای پرداخت خسارت کشاورزان استان و امهال وام کشاورزان خسارت دیده استان گفت: حدود 450 میلیارد ریال از این مبلغ پرداخت شده و باقیمانده آن نیز پرداخت خواهد شد.

امامی یگانه آموزش را یکی از روش‌های موثر در پیشگیری از بحران و مقابله با آن دانست وافزود: در راستای جلوگیری از هر گونه حادثه و کاهش حوادث احتمالی انتظار می‌رود امر آموزش مورد توجه جدی قرار گرفته و با اطلاع‌رسانی‌های لازم براساس هدفگذاری‌های انجام شده به پیش برویم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل با اشاره به قرار گرفتن استان بر روی گسل‌های زلزله گفت: مطالعات جلوگیری از ساخت و سازها در حریم گسل‌ها در سطح استان انجام می‌شود تا با جلوگیری از اقدامات عمرانی و ساخت و ساز در این مناطق از بروز خسارات جلوگیری کنیم.

انتهای پیام/ ع

نظر شما