شناسهٔ خبر: 33137468 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

خاطره جالب کاپیتان لیورپول از تنش لفظی با «مسی»

تهران- ایرنا- کاپیتان لیورپول در مصاحبه با دیلی میل خاطره جالبی از تنش لفظی با «لیونل مسی» کاپیتان آبی اناری ها در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا روایت کرد.

صاحب‌خبر -

آبی اناری ها شب گذشته با شکست مقابل والنسیا جام حذفی اسپانیا را هم از دست دادند تا زنجیره ناکامی های آنان خارج از لالیگا پس از حذف از لیگ قهرمانان توسط لیورپول در همین نقطه به پایان برسد.

اما برخلاف بازی شب گذشته که «لیونل مسی» در آن در مقایسه با روزهای گذشته شب تقریبا آرامی را سپری کرد، در لیگ قهرمانان در برابر لیورپول شرایط متفاوتی رقم خورد و مرد آرژانتینی مینیاتوری بارها توسط «جیمز میلنر» مدافع سرخ های آنفیلد متوقف شد و درگیری های لفظی آن ۲ نیز تا پایان کار ادامه یافت.

در دقایق پایانی نیمه دوم بازی رفت در نیوکمپ مسی از سمت راست دفاع لیورپول حرکتی را آغاز کرد و در نزدیکی خط نیمه با تکل «اندی رابرتسون» مواجه شد و چند ثانیه بعد در حالی که کاپیتان آبی اناری ها تقریبا تعادل خود را از دست داده بود، برخورد شانه به شانه با میلنر او را نقش بر زمین کرد؛ مسی خشمگین شد و دست خود را به علامت کارت زرد به داور نشان داد.

میلنر در مصاحبه با دیلی میل با به یاد آوردن آن لحظه اظهار داشت: او خوشحال نبود؛ در مسیر منتهی به رختکن در تونل به اسپانیایی چیزهای زیادی به من گفت؛ او مرا «بورو» خطاب کرد که به معنای «الاغ» است اما فکر می کنم در فوتبال اسپانیا برای خطاب کردن کسی که همواره لگد پرانی می کند، استفاده می شود.

وی ادامه داد: از او پرسیدم که آیا حالش خوب است اما جواب نداد؛ تصور نمی کنم که او متوجه شده باشد من اسپانیایی حرف زدن او را متوجه شده ام و در ادامه گفت:" این خطا بابت لایی بود که به تو زده بودم"؛ در آن لحظه چیزی نگفتم و او را به حال خودش رها کردم و به سمت رختکن رفتم.

میلنر افزود: من مسی را تحسین می کنم او این حق را به دست آورده که هر چه می خواهد بگوید؛ مسی فوق العاده است؛ کارهای که او در بازی انجام می دهد، بازی کردن مقابلش را برای همه بازیکنان سخت می کند و اگر بخواهید جلوی او را بگیرید نباید از اینکه احمق به نظر برسید، واهمه داشته باشید؛ من لایی خوردم و ویدئوی آن میلیون ها بار دیده شد اما من نه اولین نفر بودم و نه آخرین نفر خواهم بود؛ مسی شگفت انگیز نیست.

کاپیتان قرمزها در ادامه تاکید کرد: اما در حضور چنین بازیکنانی باید به آنها نشان دهید که حضورتان بی دلیل نیست و اجازه نمی دهید که آنها هر کاری که می خواهند در زمین انجام دهند؛ تنها کاری که لازم است انجام دهید مختل کردن ریتم بازی آنها است؛ در واقع شما قصد آسیب رساندن به کسی را ندارید اما فوتبال یک بازی فیزیکی است و اگر آنها بازی را تحت کنترل گرفته اند باید تمرکزشان را بهم بزنید.

مسی در آن نیمه دوم بازی ۲ گل به ثمر رساند و لیورپولی ها را با مسئولیتی که در ابتدای امر غیرقابل تحقق می نمود، تنها گذاشت اما میلنر و هم تیمی هایش در آنفیلد سرنوشتی که مسی برای آنها نوشته بود را نپذیرفته و در کمال ناباوری با چهار گل راهی فینال معتبرترین رقابت باشگاهی اروپا شدند.

ورزشی**3991**9129

نظر شما